Markus E30 Skrevet Søndag kl. 09:34 Forfatter Share Skrevet Søndag kl. 09:34 9 timer siden, Olaandref skrev: Den 750en ser da ikke ille ut, gjør den det da? Artig å få fatt i slike. Den ser veldig bra ut😁 Blir et kort og enkelt prosjekt å få skilt. Olaandref reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaandref Skrevet Søndag kl. 09:47 Share Skrevet Søndag kl. 09:47 11 minutter siden, Markus E30 skrev: Den ser veldig bra ut😁 Blir et kort og enkelt prosjekt å få skilt. Tøft. Skulle gjerne hatt den plassen dere har, og bare fylt opp med klassikere 🤩 Markus E30 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Søndag kl. 10:00 Share Skrevet Søndag kl. 10:00 Ja du har fått litt av en bilpark de senere årene og ikke minst ,du holder de i orden og de ser bra ut .😊 Husker når jeg ble kjent med deg hadde du e30en . Ting har utviklet seg siden da 😅. Og igjen så utrolig gøy å se du bruker v10en din som du gjør . Markus E30 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Søndag kl. 12:00 Forfatter Share Skrevet Søndag kl. 12:00 1 time siden, sveigis skrev: Ja du har fått litt av en bilpark de senere årene og ikke minst ,du holder de i orden og de ser bra ut .😊 Husker når jeg ble kjent med deg hadde du e30en . Ting har utviklet seg siden da 😅. Og igjen så utrolig gøy å se du bruker v10en din som du gjør . Takk for det! Har blitt noen biler etterhvert ja😂 Men mulig noen av de ryker mot sommeren så det er litt mindre å ta service på. Gått noen år siden den gang 😁 Satser på e30n er på veien igjen i år etter et par år i garasjen. E61 M5 er en fantastisk kjøremaskin så må brukes hver gang jeg har tid! sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Søndag kl. 12:12 Share Skrevet Søndag kl. 12:12 10 minutter siden, Markus E30 skrev: M5 er en fantastisk kjøremaskin så må brukes hver gang jeg har tid! Det skjønner jeg og en dag Markus ,en dag 😊 Markus E30 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå