Farstad_94 Skrevet August 5, 2023 Share Skrevet August 5, 2023 Hei! Har en e46 330ci med en presse som jeg gjerne vil prøve og godkjenne, noen som har prøvd/fått til? Bilen er egentlig ferdibygd, bremser og understell er forsterket. Men har ikke sendt søknad enda, redd for et nei…😅 TÜV papir kan skaffes direkte fra kompressor firmaet som jeg kan legge fram, støynivå å avgasser kan måles/fikses slik at det er innafor kravene. Skjønner at jeg bare kan ta av pressa og komme igjennom EU men må vel bytte bremser og andre ting🤔 Om noen har tips og triks til en bra søknad og hva som burde gjøres er jeg åpen for forslag:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet August 5, 2023 Share Skrevet August 5, 2023 Min er godkjent med kompressor i vognkortey Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Farstad_94 Skrevet August 5, 2023 Forfatter Share Skrevet August 5, 2023 Hvordan fikk du det til? Vansklig og langvarig prosess/mye «krangling» med svv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet August 5, 2023 Share Skrevet August 5, 2023 Forrige eier gjorde alt. Men jeg har alt av papirer og vet hvordan prosessen var. Ganske overkommelig egt. Den største utfordringen din er avgass. Send meg en pm om du vil ha utfyllende svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet August 6, 2023 Share Skrevet August 6, 2023 Det meste står vel også her: https://www.vegvesen.no/kjoretoy/eie-og-vedlikeholde/ombygging/ombygging-av-kjoretoy/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LP760 Skrevet August 15, 2023 Share Skrevet August 15, 2023 On 8/6/2023 at 12:33 AM, Farstad_94 said: Hei! Har en e46 330ci med en presse som jeg gjerne vil prøve og godkjenne, noen som har prøvd/fått til? Bilen er egentlig ferdibygd, bremser og understell er forsterket. Men har ikke sendt søknad enda, redd for et nei…😅 TÜV papir kan skaffes direkte fra kompressor firmaet som jeg kan legge fram, støynivå å avgasser kan måles/fikses slik at det er innafor kravene. Skjønner at jeg bare kan ta av pressa og komme igjennom EU men må vel bytte bremser og andre ting🤔 Om noen har tips og triks til en bra søknad og hva som burde gjøres er jeg åpen for forslag:) Tuv godkjenning må gjøres med din bil. Ikke fra leverandør av kompressoren. Mao. Bilen sendes til Tyskland eller andre steder som kan gjøre dette. (Finnes ikke i Norge, tror jeg). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet August 15, 2023 Share Skrevet August 15, 2023 2 timer siden, LP760 skrev: Tuv godkjenning må gjøres med din bil. Ikke fra leverandør av kompressoren. Mao. Bilen sendes til Tyskland eller andre steder som kan gjøre dette. (Finnes ikke i Norge, tror jeg). Stockholm er nærmeste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå