Flataas Skrevet August 13, 2023 Share Skrevet August 13, 2023 (endret) Hei Om bakluken min ikke åpner ved trykk på knapp, hva er feil og hva må evt byttes? Problemstilling: Trykker på knapp inni bilen/På nøkkel eller tar i håndtaket på bakluken, du hører at bakluken er på tur å åpne seg men åpner bare 1 cm før den lukker seg igjen(Ikke helt 100% men sånn ca). Trykker du på knappen igjen så går den ut 1 cm og inn igjen. Drar du i wiren inne i bilen så åpner den som normalt og den lukker seg som normalt om man da trykker på knappen for å lukke. Er comfort access og softclose på bilen Endret August 16, 2023 av Flataas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flataas Skrevet August 13, 2023 Forfatter Share Skrevet August 13, 2023 Video av problemet IMG_3345.mov IMG_3346.mov Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flataas Skrevet August 15, 2023 Forfatter Share Skrevet August 15, 2023 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flataas Skrevet August 16, 2023 Forfatter Share Skrevet August 16, 2023 Ingen som har noen gode innspill? Har undersøkt alt av sikringer og de er i orden, dette har skjedd en gang tidligere men da ble det i orden av seg selv rimelig kjapt noe som ikke var tilfelle denne gangen. Er jo ganske mange deler i denne bakluken så vil unødig bytte feil ting men hvis jeg skulle ha gjettet så blir det nr 14 i den første tegningen da det er denne som drar inn luken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet August 16, 2023 Share Skrevet August 16, 2023 Kan det tenkes at det er noe svakt motor i softclose? Slik at den ikke klarer å trekke den inntil eller skyve den ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flataas Skrevet August 17, 2023 Forfatter Share Skrevet August 17, 2023 8 timer siden, Otis skrev: Kan det tenkes at det er noe svakt motor i softclose? Slik at den ikke klarer å trekke den inntil eller skyve den ut? Når jeg åpner luka innenfra ved å dra i vaieren så åpner den som normalt og når jeg trykker på knappen da så lukker den som normalt Hvor sitter den softclose motoren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet August 17, 2023 Share Skrevet August 17, 2023 Den tror jeg sitter i selve låsen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flataas Skrevet August 17, 2023 Forfatter Share Skrevet August 17, 2023 2 timer siden, Otis skrev: Den tror jeg sitter i selve låsen. Del nr 14(Lås bakluke) i det øverste bildet eller del nr 18(Lukkehjelp bakluke) i det nederste? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet August 17, 2023 Share Skrevet August 17, 2023 Jeg tror det er nr 14. Men ikke helt sikker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flataas Skrevet August 17, 2023 Forfatter Share Skrevet August 17, 2023 21 minutter siden, Otis skrev: Jeg tror det er nr 14. Men ikke helt sikker. Utrolig nok så er GS billigst, får satse på at det er nr 14 Otis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flataas Skrevet August 23, 2023 Forfatter Share Skrevet August 23, 2023 Tar litt lengre tid å få pakker her nord men i dag kom pakken fra GS Tok maks 5 minutter å bytte låsen i luka da det var så enkelt som man får det Nå funker bakluka som normalt så nr 14(låsen i luka) var synderen. Ca 1400kr fra GS mslello, fupsaker, Otis og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå