Null kontroll Skrevet August 25, 2023 Forfatter Share Skrevet August 25, 2023 2 minutter siden, Otis skrev: Og du burde nok kunne åpne bagasjelokket med fjernkontroll. Jeg veit jeg har symbol på nøkkelen min til bagasjerom, men den knappen har aldri respondert 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Null kontroll Skrevet August 25, 2023 Forfatter Share Skrevet August 25, 2023 Jeg spør sikkert dumt, men har jeg elektrisk heis på bakluka? Eller har jeg bare lås/åpne funksjon via en fjernkontroll og eller en bryter i kupé? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet August 25, 2023 Share Skrevet August 25, 2023 Du har sikkert ikke elektronisk heving av luka, men ihvertfall har du mulighet for å åpne låsen om du trykker og holder. Fungerte bagasjeromknappen fra kupè? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Null kontroll Skrevet August 25, 2023 Forfatter Share Skrevet August 25, 2023 56 minutter siden, Otis skrev: Du har sikkert ikke elektronisk heving av luka, men ihvertfall har du mulighet for å åpne låsen om du trykker og holder. Fungerte bagasjeromknappen fra kupè? Skal gi deg beskjed så fort jeg får sjekket! Kan ikke huske sett knapp i kupé for bagasje, men den er vell der et sted Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Null kontroll Skrevet August 25, 2023 Forfatter Share Skrevet August 25, 2023 Mmm får jo ikke låst bilen da senteallåsen er ute av drift så hvordan eventuelt får jeg sjekka om knappen funker når luka allerde er ulåst? 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet August 25, 2023 Share Skrevet August 25, 2023 Den knappen for å åpne luka, har du ikke den? Men grunnen for all testing er å verifisere at det er FRM som er problemet og ikke junction box. Og så langt, så tyder ting absolutt på at FRM er defekt. Du kan sjekke sikringer F41, F81, F84 og F86. Og dette er under/bak hanskerom. Om alle de er OK, så vil jeg tørre å påstå at FRM er defekt. Men jeg kan selvsagt ikke garantere dette, men det er sterke bevis for det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Null kontroll Skrevet August 25, 2023 Forfatter Share Skrevet August 25, 2023 33 minutter siden, Otis skrev: Den knappen for å åpne luka, har du ikke den? Men grunnen for all testing er å verifisere at det er FRM som er problemet og ikke junction box. Og så langt, så tyder ting absolutt på at FRM er defekt. Du kan sjekke sikringer F41, F81, F84 og F86. Og dette er under/bak hanskerom. Om alle de er OK, så vil jeg tørre å påstå at FRM er defekt. Men jeg kan selvsagt ikke garantere dette, men det er sterke bevis for det. Du jeg hadde faktisk feilkoder på juctionbox som forsvant. Faen at jeg har så stor hånd at jeg ikke omtrent får den inn i sikringsboksen bak hanskerommet.. Har Fuse testere og multimeter, så må prøve i morgen når det er mer lys og sjekke de sikringene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Null kontroll Skrevet August 25, 2023 Forfatter Share Skrevet August 25, 2023 Jeg har faktisk ikke noe bagasjeluke knapp på interiøret mitt Otis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet August 25, 2023 Share Skrevet August 25, 2023 Det der er ikke en feilkode, men en enhet du kan lese av i? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet August 25, 2023 Share Skrevet August 25, 2023 Akkurat nå, Null kontroll skrev: Jeg har faktisk ikke noe bagasjeluke knapp på interiøret mitt Det er OK. Vi har testet hanskeromlyset og det er styrt av junction box. Så jeg antar den er OK. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Null kontroll Skrevet August 25, 2023 Forfatter Share Skrevet August 25, 2023 4 minutter siden, Otis skrev: Det der er ikke en feilkode, men en enhet du kan lese av i? Klikker jeg inn på den så vises feilkode. Det at teksten er rød indikerer feil også står det antall feil til slutt. Men kan gå inn på den se datastrøm og slette kode Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet August 25, 2023 Share Skrevet August 25, 2023 Hvilken feilkode er det på junction box? Og hvilke feilkoder er nå aktive? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Null kontroll Skrevet August 25, 2023 Forfatter Share Skrevet August 25, 2023 33 minutter siden, Otis skrev: Hvilken feilkode er det på junction box? Og hvilke feilkoder er nå aktive? Det burde jeg notert meg bedre. Får ingen feilkoder der nå tror jeg. Men når jeg fikk mener jeg det var en av disse 2: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet August 25, 2023 Share Skrevet August 25, 2023 Den K-CAN feilen, under hvilken modul er den registrert? 9C53 er ikke så farlig med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Null kontroll Skrevet August 25, 2023 Forfatter Share Skrevet August 25, 2023 2 minutter siden, Otis skrev: Den K-CAN feilen, under hvilken modul er den registrert? 9C53 er ikke så farlig med. Mente det var i den JBE junction box den kom. Men jeg kan skanne bilen igjen imorgen og se hva som dukker opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå