PIIIPower Skrevet September 11, 2023 Share Skrevet September 11, 2023 Har noen gummimatter i bilen med elendig passform og nå som høsten og vinteren nærmer seg igjen hadde det vært hyggelig om jeg slapp å legge meg ned på kne for å dra disse mattene på plass flere ganger om dagen.. Alt jeg finner er velour i delekatalogen 😥 Alternativt om det finnes ett alternativ med god passform. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M-ini95 Skrevet September 11, 2023 Share Skrevet September 11, 2023 https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=VC11-EUR-12-2006-E90-BMW-318d&diagId=03_0576 ? PIIIPower reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PIIIPower Skrevet September 11, 2023 Forfatter Share Skrevet September 11, 2023 Synd det er så mye "Ended" 😥 51472311024 er ett alternativ, men det ser ikke ut til at det er alverdens av kant på de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet September 11, 2023 Share Skrevet September 11, 2023 Du må på gruppe 03 i ETK. Der har jeg mine under nr. 75. Det virker å være forskjell på rwd og xdrive Antar at bredden kanskje er litt annerledes. PIIIPower reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PIIIPower Skrevet September 11, 2023 Forfatter Share Skrevet September 11, 2023 4 minutter siden, E.C. skrev: Du må på gruppe 03 i ETK. Der har jeg mine under nr. 75. Det virker å være forskjell på rwd og xdrive Antar at bredden kanskje er litt annerledes. Der var det oversikt ja. Samme mattene, men må jo være bedre enn rælet som jeg har idag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet September 11, 2023 Share Skrevet September 11, 2023 Mener at de kommer med et anker med borrelås som skrus i teppet, så de sitter fint på plass. Kanten kunne ha vært høyere, men generelt ok. Gytis lager ok matter, har det på e61. Disse får dog trekk for to ting: Lukter gummi. Bør luftes før første sesong. Passforment til matte over fothvileren er ikke 100 % (kjøpte en slik på min), så den sklir mot midten av bilen. På en bil med clutch så treffer du den med skoen, særlig om du har større vintersko. Løses for øvrig med å lime den med en dott butylbånd, holder ut sesongen og fjernes lett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå