Henrik J Skrevet September 13, 2023 Share Skrevet September 13, 2023 Hei Jeg har nylig gått til anskaffelse av en BMW X1 E84-2012 modell. Jeg opplever den som nokså-/blytung på rattet og lurer på hva jeg kan forvente. Hva skal til for å sjekke om servoen virker, og hva det koster det eventuelt å bytte en servo? Er det andre forklaringer på tungt ratt jeg bør sjekke? Setter stor pris svar. Henrik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet September 13, 2023 Share Skrevet September 13, 2023 Har du kjørt tilsvarende bil før? BMW er ofte betydelig tyngre på rattet enn en del andre bilmerker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet September 13, 2023 Share Skrevet September 13, 2023 Er vel elektrisk tannstang på disse. Enten virker den, eller så virker den ikke. Virker den ikke er du ikke i tvil. Det skjer at de svikter. Skjedde bla på min far sin F30. Hva legger du i «blytung?» Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolstad Jr. Skrevet September 13, 2023 Share Skrevet September 13, 2023 (endret) Har du reg. Nr. Eller chassinr? Hvis den ikke har tilvalget servotronic, så er den nok unaturlig tung på styringa i lav fart.. Endret September 13, 2023 av Kolstad Jr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå