E.C. Skrevet Oktober 7, 2023 Share Skrevet Oktober 7, 2023 Hvis man skal sjekke om de er "hele" så kan man måle ohm og spille ut av en minijack på laptop. greier å høre om det blir lyd. Skal sjekke pinout. t06afre reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Oktober 7, 2023 Share Skrevet Oktober 7, 2023 Fikk ikke ut i listeform Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoachimStenseng Skrevet Oktober 7, 2023 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2023 12 minutter siden, E.C. skrev: Fikk ikke ut i listeform Takker 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoachimStenseng Skrevet Oktober 7, 2023 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2023 45 minutter siden, E.C. skrev: Hvis man skal sjekke om de er "hele" så kan man måle ohm og spille ut av en minijack på laptop. greier å høre om det blir lyd. Skal sjekke pinout. Jeg skal prøve 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
t06afre Skrevet Oktober 8, 2023 Share Skrevet Oktober 8, 2023 Se på denne kanskje den kan hjelpe litt https://www.bavlogic.com/?tag=logic7 Også husk at hvis du kjøper brukt forsterker må delenummer stemme. Logic7 kom i to varianter. En med 9 kanaler og den du har med 5 kanaler. I følge denne linken som jeg har postet før. Så skal det være "diagnosis capability" i system med LOGIC 7 hi-fi system. Men det er tvilsomt en ødelagt utgang blir detektert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoachimStenseng Skrevet Oktober 8, 2023 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2023 4 timer siden, t06afre skrev: Se på denne kanskje den kan hjelpe litt https://www.bavlogic.com/?tag=logic7 Også husk at hvis du kjøper brukt forsterker må delenummer stemme. Logic7 kom i to varianter. En med 9 kanaler og den du har med 5 kanaler. I følge denne linken som jeg har postet før. Så skal det være "diagnosis capability" i system med LOGIC 7 hi-fi system. Men det er tvilsomt en ødelagt utgang blir detektert Takk 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoachimStenseng Skrevet April 11 Forfatter Share Skrevet April 11 Jeg har ikke kommet så mye lenger med denne saken, men har lest meg opp på at det kan være vann i gulv som kan ha ødelagt subelementer tidligere, og jeg har hatt vann på høyre side nå pga. tett drenering fra takluke. Holder på å tørke ut av gulvene nå, og jeg har også bestilt nye subelement til bilen. Skal også bytte batteriet siden det er dårlig. Hvis det ikke er i orden igjen da, så må det være ampen. Skal sjekke om det er noen som reparerer slike et sted her mellom sørlandet og oslo et sted 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoachimStenseng Skrevet Mai 3 Forfatter Share Skrevet Mai 3 På 7.10.2023 den 21.47, E.C. skrev: Fikk ikke ut i listeform Jeg har byttet subbene, og det var ikke feil på de. Men jeg tenkte å bytte ut å oppgradere de uansett så det er helt i orden. Batteriet er jo dårlig, men Logic7 er med. Alle høyttalere i bilen spiller utenom subbene. Når jeg justerer volumet på Logic7-innstillingen i menyen så høres det veldig godt. Kan det være feil i forsterker? Hvor reparerer man slike i såfall? Har sett det kan være feil på de om man kjøper brukte også, så det er sikkert greit å reparere den man har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå