F11 alpinhvit Skrevet Oktober 6, 2023 Share Skrevet Oktober 6, 2023 Hei, Vi har en 2011 F11 hvor vi skal bytte gløderelé. Har sett litt inne på newtis, og vet vi må ha diagnoseverktøy, men ser av en video på YouTube at innsugsmanifolden og god del annet må fjernes først for å komme til releet??? Stemmer dette? Ser ut til å være en ganske omfattende operasjon. Noen som kjenner til det finnes en enklere måte å få byttet releet på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Oktober 6, 2023 Share Skrevet Oktober 6, 2023 Hvor mange cyl har du? Så egentlig ikke ut i TIS som at du måtte av med innsug verken på N47 eller N57. Hvis du skal bytte pluggene samtidig så må du av med innsug. Hvordan har det seg at du bytter kun rele? Ble pluggene nylig byttet uten at det hjalp? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Oktober 6, 2023 Share Skrevet Oktober 6, 2023 N57 uten å fjerne innsugsmanifold, men det er nå uansett ikke noe problem å fjerne manifolden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
F11 alpinhvit Skrevet Oktober 7, 2023 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2023 23 timer siden, E.C. skrev: Hvor mange cyl har du? Så egentlig ikke ut i TIS som at du måtte av med innsug verken på N47 eller N57. Hvis du skal bytte pluggene samtidig så må du av med innsug. Hvordan har det seg at du bytter kun rele? Ble pluggene nylig byttet uten at det hjalp? 6 sylindre, og bytter kun rele, da 2 kjenninger av oss som kjører E60 har byttet pluggene først og måtte bytte releet i etterkant, da det ikke viste seg å være noe feil med glødepluggene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
F11 alpinhvit Skrevet Oktober 7, 2023 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2023 22 timer siden, Haug530D skrev: N57 uten å fjerne innsugsmanifold, men det er nå uansett ikke noe problem å fjerne manifolden. Takk for tips! Skal nærmere på denne. 🙂 Fant video på YouTube hvor innsugsmanifold fjernes, og det var mange ledninger som måtte kobles av og deler som måtte fjernes så det ut til. Finnes det en enklere måte å gjøre dette på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå