Lucassj Skrevet Oktober 21, 2023 Share Skrevet Oktober 21, 2023 hei! tenker å kjøpe en f11 men den er pre lci og har pre lci ratt uten varme, er det mulig å sette in lci ratt med varme? har sett litt på forum og har funnet ut at det skal være bare å bytte til lci ratt og ratt med varme, men lurer på om noen av dere som har litt mer peiling på dette. er litt "turn off" om jeg ikke kan monter lci ratt, men mtp prisen på prelci f11 og lci f11 med riktig utstyr så vurderes pre lci. legger ved bilde av likens ratt som står på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M-ini95 Skrevet Oktober 21, 2023 Share Skrevet Oktober 21, 2023 Alt er mulig, spørsmålet er hvor mye man gidder å legge i det. Jeg monterte oppvarmed ratt i min F10, og måtte legge opp ledningsnett for det. Har du riktige utstyrskoder, kan det være plug and play (minus koding ofc). Så spørsmålet er, har bilen du ønsker å montere oppvarmed ratt utstyrskode for Lane Departure Warning eller Lance Change Warning (blindsonevarsel)? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lucassj Skrevet Oktober 21, 2023 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2023 2 minutter siden, ///M-ini95 skrev: Alt er mulig, spørsmålet er hvor mye man gidder å legge i det. Jeg monterte oppvarmed ratt i min F10, og måtte legge opp ledningsnett for det. Har du riktige utstyrskoder, kan det være plug and play (minus koding ofc). Så spørsmålet er, har bilen du ønsker å montere oppvarmed ratt utstyrskode for Lane Departure Warning eller Lance Change Warning (blindsonevarsel)? Ja den har lane departure warning, det var det som fikk meg til å lure, mtp den har det skal det være plug and play med varme og litt koding Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M-ini95 Skrevet Oktober 21, 2023 Share Skrevet Oktober 21, 2023 29 minutter siden, Lucassj skrev: Ja den har lane departure warning, det var det som fikk meg til å lure, mtp den har det skal det være plug and play med varme og litt koding Siden du har LDW, så har du allerede strøm frem til rattet. Vibromotoren til LDW/LCW bruker samme strømkilde som rattvarmen. Da blir det bare å finne korrekt ratt, korrekt rattmodul som støtter både vibro og varme + knapp for å skru av og på varmen. Legg inn utstyrskode 248 i bilens VO, kode det - voila rattvarme Husk bare at M sport rattet i LCI form kun passer fra 5 og 6 serien meg bekjent. Så ratt fra 1-2-3-4 serien er bare å glemme, og jeg har en mistanke om at X modellene også faller inn under her. Otis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Oktober 21, 2023 Share Skrevet Oktober 21, 2023 3 hours ago, ///M-ini95 said: Husk bare at M sport rattet i LCI form kun passer fra 5 og 6 serien meg bekjent. Så ratt fra 1-2-3-4 serien er bare å glemme, og jeg har en mistanke om at X modellene også faller inn under her. Dette stemmer. Ellers hadde jeg hatt nytt ratt i min F11 for lenge siden Så dårlig kvalitet på skinn og knapper på disse LCI rattene skulle en ikke tro var mulig å sende ut i markedet. Helt totalt elendig. Prisen på nytt ratt er jo heller ikke noe å rope hurra for 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå