Otis Skrevet Januar 21 Share Skrevet Januar 21 12v direkte er 12v direkte uansett hvor du henter strøm fra. Sålenge det er 12v direkte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Januar 21 Share Skrevet Januar 21 Hvis lyspæra etter motstand lyser opp og du kan styre styrken opp og ned med viftehastigheten, mens vifta ikke går rundt når den er tilkoblet så et den defekt. Hadde ikke vært supersjokkert om du har kjøpt noe a.la Ridex etc. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusBimmer Skrevet Januar 21 Forfatter Share Skrevet Januar 21 Okei så dere vil at jeg skal koble til lyspæra igjen og prøve og se om det den dimmer?. Vifta er fra nissens Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Januar 21 Share Skrevet Januar 21 Ja, hvis du har den etter motstanden så har du testet hele veien fram til vifta. Som steg 2 tester du vifta med 12v direkte på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusBimmer Skrevet Januar 21 Forfatter Share Skrevet Januar 21 Hei da har jeg testa. Lyspæra lyste ikke når jeg komplett den til ledningene som går fra motstand til vifta. Hjelpe ikke med 12v strøm inn på vifta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Januar 21 Share Skrevet Januar 21 Om du ikke får lys i lyspæra i pluggen fra bil siden, som skal til vifta, og du forsøker å regulere vifta fra klimapanelet, så er det er enten tull med klimapanelet eller ledningen til vifte pluggen. Har du forsøkt knappen på klimapanelet som defroster frontruta? Den skal gi maks strøm uavhengig av alt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Januar 21 Share Skrevet Januar 21 Da høres det ut som defekt vifte og enten defekt motstand eller motstand som ikke får signal fra klimapanelet. Prøvde du å kjøre vifta på "defrost"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusBimmer Skrevet Januar 21 Forfatter Share Skrevet Januar 21 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusBimmer Skrevet Januar 21 Forfatter Share Skrevet Januar 21 Pæra lyser når jeg kobbler den i NR1. Men ikke i NR2. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Januar 21 Share Skrevet Januar 21 Nr.1 skal alltid være 12V, så det er riktig. Ut av motstand derimot er den brune og oransje til venstre for nr. 1 på bildet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusBimmer Skrevet Januar 21 Forfatter Share Skrevet Januar 21 Om jeg kobler lyspæra i den brune og oransje så skjer det ikke noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Januar 21 Share Skrevet Januar 21 Og da har du tenning på og vifta på defrost? Samt kobler pæra/multimeteret på den hvite delen der pluggen er (ut av motstanden)? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusBimmer Skrevet Januar 21 Forfatter Share Skrevet Januar 21 skal prøve en gang til litt senere glemte kanksje sette på defrost. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusBimmer Skrevet Januar 21 Forfatter Share Skrevet Januar 21 Hei igjen da har jeg testet. Kommer ingen lys i pæra. Men så det nå at knappen for max. og rest ikke funker. så kanskje beste mulighet er og skifte hele ac control uniten.? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Januar 21 Share Skrevet Januar 21 Rest fungerer ikke under feil forutsetninger. Men max skal fungere. Men det høres litt ut som defekt klima panel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå