530ss Skrevet Desember 16, 2023 Share Skrevet Desember 16, 2023 Har kjøpt en eldre BMW 530i som driver og spinner i 3 og 4 gir når jeg gir gass typisk halveis-fullt inn, spinner noe veldig/jævlig bak og jeg vet ikke helt om det er et positivt tegn? Kjøpt av en venn som har byttet noe tror jeg under panseret, aner ikke om innmaten skal ses blå eller rød under men er noen rare rør som går her å der. Vært ganske bart der jeg bor så jeg kunne kjøre på prøveskilter, men er dette noe jeg kan unngå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Desember 16, 2023 Share Skrevet Desember 16, 2023 Spinner bilen på tørr asfalt i 3-4 gir? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Desember 17, 2023 Share Skrevet Desember 17, 2023 Trolling? Kjøpt deg bil med turbo/kompressor? Isåfall gratulerer 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Desember 18, 2023 Share Skrevet Desember 18, 2023 Tror det er noe alvorlig galt med både bil og kjøper, du bør nok heve kjøpet og legge deg selv inn på psykiatrisk. Otis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå