Gå til innhold

Vibrasjoner i bilen 530 e60

Sebastian e60/04
 Share

Anbefalte innlegg

Hei

jeg har vibrasjon problemer i bilen og klarer ikke og få løst det. Jeg har lest utrolig mye nå på alle forumer og googlet her og der. Jeg har satt meg onkelig inn i min bmw 530 e61 2004 og fikset de mest vanlig bmw e60/61 problemene. Jeg kunne jo ramset opp alle delene jeg har byttet osv men det blir mye skriving. Så spørsmålet er hvem kan man prate med er det noen som vet om det er noen man kan kontakte for en feilsøking på dette ommerådet. Som er veldig flinke på og se, kjenne og føle problemene. Jeg håper det er noen som finnes kanskje her på forumet eller et verksted som er veldig gode på dette, sånn at jeg kan få til et møte eller time for en skjekk.

Mvh Sebastian kind

Lenke til kommentar
Del på andre sider

^

i tillegg så er vi jo spredt over det ganske land, så vis du skal ha besøk eller besøke en med et verksted så er det jo lurt å skrive hvor du holder til.
Samt er det jo greit og skrive hva vibrasjonen/e er.  ved brems? i fart? kun ved 80kmt+? ved svinging? ved akselerasjon? osv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ommerådet er lurt og få med seg holder til i drøbak så akershus oslo ommerådet.

vibrasjonene er ved veldig sakte fart gå fart så humper den fra side til side så da har jeg skjønt at det kan være fjører/dempere

den rister også veldig i fart mellom 70-120 kmt og mistenker at det kan være gierkasse eller driv aksel

har bytte hrdy kobling i begge ender Hjul nav og hjul lagere bak, Flush gearkasse, bremse skiver og klosser bak og forran, traværsforinger, gaerkasse foring, diff foring, aksling foring

den er også vært tuna med chip box siden 2007 men måtte fjærne boksen og ta bort dpf og avkolbe egr tuna på nytt uten boks for 2 år siden

bilen er egentelig helt strøken så tenkte jeg og finne ut av dette før jeg hiver på masse deler

Takk for alle svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...