bmw x5 e70 Skrevet Desember 29, 2023 Share Skrevet Desember 29, 2023 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Desember 29, 2023 Share Skrevet Desember 29, 2023 (endret) Bildene/ linkene virker ikke. Allid skriv tekst først og navn/ hva gjelder det på topic. Endret Desember 29, 2023 av Reef89 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw x5 e70 Skrevet Desember 29, 2023 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2023 (endret) Hei alle sammen Jeg har en x5 e70 Denne har vært hos forhandler da bilen plutselig slo seg av å ikke ville starte igjen. De fant feil i dyse 4.5.6 og ledningsnett samt vakum. Det har vært tilbaketrekning på de modellene for airbag foran. Jeg vet ikke hva de har gjort. Men nå funker ikke lydanlegget i bilen. Sos er deaktivert. Parkering sensor funker ikke. xDrive fungerer ikke abs funker ikke. Har ringt dem og de mener det er gir olje som må byttes i fordeling kassen. Derfor funker ikke alt dette. Endret Desember 29, 2023 av bmw x5 e70 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laffe Skrevet Desember 30, 2023 Share Skrevet Desember 30, 2023 Slik jeg har forstått det er byttingen av airbag på E70 en ganske omfattende jobb og @Ingvaldsen sin bil ble vel stående ganske lenge på grunn av noe trøbbel, mens det var vel en annen som opplevde at en kabel var klemt etter remontering. Jeg er ingen ekspert, men virker ikke helt usannsynlig at manglende lyd i annlegget kan skyldes airbag-fix om problemet opstod rett etter fix. Om problemene med xDrive og ABS er knyttet til det Airbag-fiks virker kanskje mer usannsynlig, men det virker også rart at dårlig olje på fordelingskassen skal gi slike feilmeldinger, spesielt på ABS. Har verksted tatt en diagnose på feilene? Anbefaler deg kanskje å endre litt på overskriften så du kanskje tiltrekker oppmerksomheten til en del av de med litt bedre teknisk kunnskap på E70 her på forumet. Og kanskje legge ut litt info om tidlinja på når feilene oppstod og når bilen var inne til fiks. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå