Elias KB Skrevet Januar 16 Share Skrevet Januar 16 Hei! Prøver igjen! Jeg skaffet meg en SpeedBuster chip til min 1992 mod E34 525TDS. Her skal man lodde 6 forskjellige ledere av en DB9 connector på koblingen til hjernen. Fikk noen bilder med en kar men stemte ikke helt, så funket ikke da jeg var ferdig, håpte kanskje noen kunne hjelpe med et koblingskjema eller bilder. Takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DieselLøkky Skrevet Februar 10 Share Skrevet Februar 10 tjohei! Første tipset mitt er og hive den Chipboxen der så langt du klarer! er bare en koplisert evrymod! lager mer problem enn den gjør nytte for seg. Send Hjernen til noen som kan omprogramere den til deg for mye bedre resultat og mye bedre holdbarhet!😎 sveigis og mr.pingu reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Februar 10 Share Skrevet Februar 10 Ja ikke ødelegge bilen plis. DieselLøkky reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elias KB Skrevet Februar 10 Forfatter Share Skrevet Februar 10 Konge, ja har lagt fra meg det opplegget der😅😄. Skal sende inn hjernen👌🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå