jonis Skrevet Februar 14, 2024 Skrevet Februar 14, 2024 Hei, har fått feilmelding: 5DAB men klarer ikke helt finne ut problemet. har vært inne med INPA å sett på hjulhastighet denne ser ut til å stemme overens på alle 4. stusset litt på at relespenning i INPA var 7.5v mens pumpe spenning var 0v. Har ingen andre feilkoder inne på ESC modulen. Lysene i dashbordet blir borte om jeg tar nøkkelen ut av tenningen men kommer tilbake så fort jeg har kjørt noen meter, virker til å være uavhengig av bremsepedal. Har noen vært borti denne feilkoden før eller kan komme med noen tips for feilsøking av ABS systemet på BMW E60 530D 2004 modell. Tilleggsinfo: Feilkoden kom førstegang etter jeg startet bilen med startkabler via terminaler i motorrom, rygget bilen så ut av en god del snø. Første gangen (9.02.2024) med feilkoden ble den borte i ett par dager etter omstart men kommer nå med engang bilen flytter på seg noen meter. Byttet batteri i høst, ny spenningsregulator i januar. Setter stor pris på hjelp og/eller erfaringer rundt dette!
warg Skrevet Februar 15, 2024 Skrevet Februar 15, 2024 Hei Kunne du skrevet feilkode med medfølgende tekst? Er det INPA du har brukt for å hente ut feilkode?
Reef89 Skrevet Februar 15, 2024 Skrevet Februar 15, 2024 Ta heller ordentlig diagnose slik at vi får mer info. samt løsningsforlag med BMW ISTA-D feks.
jonis Skrevet Februar 16, 2024 Forfatter Skrevet Februar 16, 2024 Det var sikring F25 30A som var problemet
E.C. Skrevet Februar 16, 2024 Skrevet Februar 16, 2024 Var den gått? Tenker du at det kanskje skjedde ifm. oppstart med startkabler?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå