Haug530D Skrevet April 28 Forfatter Share Skrevet April 28 1 time siden, Ingvaldsen skrev: man kan jo spørre seg selv før man bestiller kopideler om dette er en jobb du vil gjøre igjen, eller om det utgjør noe for turen/hverdagen at denne delen får problemer. min siste dyre kjøpte erfaringen min var hella pagid klosser på 50d, fungerte fint til jeg passerte flensburg.... vipps så var en dyr bilferie delevis ødelagt. Hadde ikke kjøpt slike billigdeler til 530'en der er det kun orginalt eller tilsvarende orginalt, men til en bil som kun blir brukt til og fra jobb litt lærekjøring og diverse småkjøring så er det ikke så nøye, om Ridex delene holder noen år så er det jo en bonus, jeg vet at man ikke får gull og grønne skoger med billigdeler, men jeg tenker at noen billigdeler kan jo være litt bedre enn andre, pluss at jeg var litt sent ute med EU på denne bilen, så da ble det også litt i hyrten og styrten, må i tilegg ned med bakstilling på denne også, det må jeg også med 118D som jeg har stående, så planen er egentlig og få denne godkjent også skifter jeg bakstillng på 118D, lakker under der og får den på veien igjen, når det er gjort så blir det samme operasjon på denne, så det kan jo vær at jeg bytter ut alt likevel, men da har jeg litt bedre tid på meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå