KimC Skrevet April 14 Share Skrevet April 14 På min 2017 F20 118i har jeg serviceavtale som går ut i slutten av mai. Jeg tenkte å bestille oljeservice innen den tid til tross for "fristen" er i november d.å. Grunnet sykdom har bilen det siste halvannet året blitt kjørt ganske lite, blir vel 7-8000 km siden siste oljeservice i november-22. Er det noe i veien for å sende den inn i så lang tid før "fristen"? Vil BMW her si noe ift serviceavtalen som foreligger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.A Skrevet April 14 Share Skrevet April 14 Når jeg hadde bil med serviceavtale nektet de og utføre service før tiden. Avtalen gjaldt bare når bilen varslet service 🤷♂️ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sluquet Skrevet April 14 Share Skrevet April 14 Samme her, fikk beskjed at avtalen kunne brukes tidligst 30 dager før intervall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Høgvold Skrevet April 14 Share Skrevet April 14 Jeg har fått beskjed at bilen må varsle om service før den kan utføres. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimC Skrevet April 14 Forfatter Share Skrevet April 14 Topp 🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Makky123 Skrevet April 15 Share Skrevet April 15 Stemmer som flere sier, BSI følger bilens "varsling". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå