Gå til innhold

S752 individual audio system uten lyd

Anbefalte innlegg

Får ikke lyd i anlegget i en E61 LCI med individual audio system. Har kjøpt en loop, som jeg kan bytte ut med en og en modul for å finne synderen. 

Er det noen som har en oversikt eller god youtube video som viser hvor alle modulene sitter? Har prøvd å finne, men er så mye forskjellig med ulike utstyrsnivåer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Det er dessverre ikke uvanlig med defekt individual forsterker. Så om det er defekt forsterker får du ingen lyd, uansett hva du kobler bort fra MOST.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Forsterker sitte jo venstre bakre hjulbue. Cic er jo i instrumentpanelet. Cd veksler er i hanskerommet. Cic kontroller er i midtkonsollen. Hud er i dashbordet. 

Hva mer da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du ha konkrete tips for akkurat din bil så må du frem med regnr / rammenummer eller komplett utstyrsliste, så man kan sjekke hva det er du har av relevant utstyr. Som du er inne på selv så varierer antall optiske moduler med utstyrsnivået og her er det ingen klarsynte som vet hva du har i din bil.

@Otisikke most i controlleren, men mulf/telefonmodul i bagasjerommet har det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har du de Otis nevnte + den jeg nevnte.

CCC/CIC vet du hvor er, CD-veksler i hanskerom, mediamodul i bagasjerom (rett i midten bak baksetet), forsterker over venstre hjulbue og head up i dashbordet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei. Er det noen snarveier for å teste de uten å demontere alt? Tenker når jeg skal koble til loopen

jeg mener forsterkerne skal ha et gult lys hvis den funker. Har ikke fått sjekket dette

mulf har jeg prøve å loope ut uten hell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kontrollspørsmål: hvordan forsvant lyden? Fungert på noe tidspunkt? Gjort noen "reparasjoner" rett før? Sjekket sikring og at kabel greier å levere strøm helt fram til forsterker?

Ikke noen kjempetriks her nei. Det gule lyset har ikke jeg helt trua på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...