F00rnes Skrevet Mai 11 Share Skrevet Mai 11 Hei har en 2011 bmw f11 dær cic’en bare går i loop står konstat bmw logo og går ikke vidre har lest av feilkoder med ista og får en del feilkoder. Har prøvd å bytte cic enhet men til ingen nytte. Noen så har no ide om hva som er feil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mai 11 Share Skrevet Mai 11 Virker å være feil med MOST. Forsøk å koble ut forsterker for eksempel. Når et produkt på MOST er defekt, tar det ned hele MOST. F00rnes reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
F00rnes Skrevet Mai 11 Forfatter Share Skrevet Mai 11 Må jeg loope cabel for og finne ut om det er defekt eller er det nokk å ta ut? Otis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Mai 11 Share Skrevet Mai 11 Du må loope. Ellers kommer ikke signalet videre. F00rnes reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
F00rnes Skrevet Mai 12 Forfatter Share Skrevet Mai 12 Da har jeg funnet ut etter å loopet ut forsterker at den mest sansynelig er gåen. Noen som vet om ny forsterker må kodes inn å må d være en «virgin» fortsterker eller kan man kjøpe brukt å sette inn? har hifi pakke med harman becker anlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Mai 12 Share Skrevet Mai 12 De aller fleste er plug and play. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mai 12 Share Skrevet Mai 12 Ja, forsterker mener jeg er plug an play, når du kjøper samme type. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå