Lauda Skrevet Juni 5 Forfatter Share Skrevet Juni 5 Igjen takk for gode innspill. Jeg heller nok mot en 5-serie, da vi i hverdagen med etterhvert to barn og tilhørende barnevogner og annet utstyr som skal fraktes rundt vil trenge plassen. Jeg kan være villig til å ofre noe sportslighet mot mindre irritasjonsmomenter i hverdagen. Argumentet om at mor kan sitte mellom barna bak også ved behov er også et godt poeng. Marius2002 og papertiger reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Juni 6 Share Skrevet Juni 6 Håper du oppdaterer her med potensielle kandidater eller hva du ender opp med til slutt en 5er er den perfekte familiebil i mine øyne, vår gutt på snart 5 stortrives i den. For ikke å snakke om meg selv og kona. Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kln66 Skrevet Juni 6 Share Skrevet Juni 6 Jeg hadde en 2017 f31 320i (B48-motoren). Fantastisk bil som var utrolig morsom å kjøre. Hos oss har barna flyttet ut, men til gjengjeld har vi en stor hund, som tar mye av bagasjerommet. Løsningen for vår del var å bruke takboks de få gangene det ikke var nok plass inni bilen. Med lavtbyggende boks og wingbar-stativ ser det ikke helt gæærnt ut Så hvis du har veldig lyst på en 3-serie, så kan altså takboks være en (nød)løsning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå