F11 alpinhvit Skrevet Juni 13 Share Skrevet Juni 13 Hei. Får opp varsel om at PDC ikke fungerer ("No parking assistance, please park unaided."), og verksted fant også feilkode på PDC, uten at jeg har noen nærmere opplysninger om denne. Tenkte forsøke å rense, for deretter å evt. bytte sensorer, men ville dere anbefalt å erstatte sikringer med nye først (nr. 8 og 134)? Dersom bytte av sensorer skal gjøres, er det noen typer som anbefales (tenker bestille på Autodoc)? Og til slutt: Er ikke informasjon / veiledninge på Newtis tilgjengelig lenger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juni 13 Share Skrevet Juni 13 Bytter jo bare den sensoren som er gåen eller styreenheten. Ledningsbrudd kan det også være. Så en ordentlig diagnose vil fortelle deg hva. Ellers kan man høre/ kjenne hvilken sensor som evt. er gått, den tikker lite/ ikke. NewTIS må du bli invitert til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.pingu Skrevet Juni 13 Share Skrevet Juni 13 Les også gjennom den tråden her: mye nyttig informasjon. Om du har mulighet til p kjøpe Valeo, kjøp det det er nemlig OEM Ellers har jeg god erfaringer med Bosch sensoren og BMW, billigste har jeg hørt for mye tull med så den har jeg aldri tørt å prøve selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
F11 alpinhvit Skrevet Juni 14 Forfatter Share Skrevet Juni 14 Ble in 15 timer siden, Reef89 skrev: Bytter jo bare den sensoren som er gåen eller styreenheten. Ledningsbrudd kan det også være. Så en ordentlig diagnose vil fortelle deg hva. Ellers kan man høre/ kjenne hvilken sensor som evt. er gått, den tikker lite/ ikke. NewTIS må du bli invitert til. Ble invitert til Newtis for et års tid siden, og registrerte meg da, men nå får jeg ikke åpnet siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juni 14 Share Skrevet Juni 14 21 minutter siden, F11 alpinhvit skrev: Ble in Ble invitert til Newtis for et års tid siden, og registrerte meg da, men nå får jeg ikke åpnet siden. Åja, da vet jeg ikke. Jeg var innom 15:03 14/06 så siden funker iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
F11 alpinhvit Skrevet Juni 14 Forfatter Share Skrevet Juni 14 41 minutter siden, Reef89 skrev: Åja, da vet jeg ikke. Jeg var innom 15:03 14/06 så siden funker iallefall Forsøkte igjen, og kom inn nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå