Kennethlang Skrevet August 9 Share Skrevet August 9 Hei, Jeg skal bestille rør til min BMW E30 med E36 tannstang. Jeg lurer på om noen vet om den pressede slangen som er på røret følger med, altså den som går opp til reservoaret på retursiden. Se vedlagt bilde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet August 9 Share Skrevet August 9 Hvilket nummer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet August 9 Share Skrevet August 9 Alle deler har egne nummer, så det virker som du uansett bare får én del. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethlang Skrevet August 9 Forfatter Share Skrevet August 9 1 time siden, Otis skrev: Hvilket nummer? Nummer 8, du ser at slangen er presset i røret. Tror du ikke at slangen da vil følge med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eystein Ose Skrevet August 9 Share Skrevet August 9 33 minutter siden, Kennethlang skrev: Nummer 8, du ser at slangen er presset i røret. Tror du ikke at slangen da vil følge med? Slange og rør er en del og blir levert komplett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethlang Skrevet August 10 Forfatter Share Skrevet August 10 13 timer siden, Eystein Ose skrev: Slange og rør er en del og blir levert komplett. Ok, har sett litt på denne: https://www.ebay.com/itm/201689768288 Kjenner du til noen bedre plasser å bestille? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet August 10 Share Skrevet August 10 Originale deler er som regel billigere på Koed og evt. GS. Denne slanga er på Koed til 1326 kr før evt. rabatt. Jeg bestiller ofte ting som "ikke er på lager" og det pleier å dukke opp fra hovedlager. Hvis varen er utgått og kan ikke skaffes så får du beskjed. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet August 10 Share Skrevet August 10 Koster 690 på GS med CCN-rabatt. Gs har gratis frakt også. Eystein Ose reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethlang Skrevet August 10 Forfatter Share Skrevet August 10 31 minutter siden, E.C. skrev: Originale deler er som regel billigere på Koed og evt. GS. Denne slanga er på Koed til 1326 kr før evt. rabatt. Jeg bestiller ofte ting som "ikke er på lager" og det pleier å dukke opp fra hovedlager. Hvis varen er utgått og kan ikke skaffes så får du beskjed. Bestilte denne på KOED: https://www.koedbmw.com/no-no/product/32411093247U vet ikke om dette er noe kvalitet ettersom jeg bestilte den billigste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå