alex99oy Skrevet August 11 Share Skrevet August 11 Heisann! Jeg prøver her da det virker å være ekstremt vanskelig å finne frem en solid E39 touring på de normale plassene😅 Jeg er vell nokså kresen når det kommer til hvilken bil jeg ønsker meg men ser i hovedsak etter en ganske så rustfri E39 touring (som jeg forstår at der ikke er mange av i norge) 525-530 bensin eller diesel er det jeg er ute etter, helst facelift og manuell men om det er diesel er automat greit. Det kan være diverse defekter så lenge karosseri er så si rustfritt. Håper på respons ifra dere guruer her inne som kanskje sitter med en slik bil å kunne tenke dere å selge😁 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet August 11 Share Skrevet August 11 (endret) anbefaler deg å lete sør for alpene, slikt du leter etter finnes ikke i norge dessverre. mulig det finnes noen få unntak med da står det gjerne alpina på den også, men bli ikke overrasket om at det likevell kan finnes rust. Endret August 11 av Ingvaldsen hsd reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex99oy Skrevet August 11 Forfatter Share Skrevet August 11 Var inne på den tanken ja... Må nok se meg nødt å importere om jeg skal ha en jeg blir fornøyd med😁 Takk for svar! Peak reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuse34 Skrevet August 18 Share Skrevet August 18 Hva er en relativt rustfri 530i touring automat verdt tror dere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå