xxxx Skrevet August 19, 2024 Skrevet August 19, 2024 Har feilkode Vanos Mechanism på bilen min. Har prøvd å ta ut vanos solenoidene å renset dem. Noen som tror at feilkoden forsvinner om jeg tar å bytter selenoidene? Kan man bytte dem selv, for dem trenger vel ingen programmering?
Haug530D Skrevet August 19, 2024 Skrevet August 19, 2024 (endret) 2 timer siden, xxxx skrev: N43 feilkode:2A87 Bytt om på Solenoidene og nullstill feilmeldinger, se om du får feilmelding på Innsugssiden istedenfor, da kan du bytte den ene solenoiden. Hvordan er tilstand på registerkjede? btw, nei de trenger ikke programering. Endret August 19, 2024 av Haug530D
xxxx Skrevet August 20, 2024 Forfatter Skrevet August 20, 2024 Prøvde å bytte om idag og nullstille feikodene. Har nå fått 2A89 Crankshaft- inlet camshaft, reference. Er ikke lenge sider registerkjede var bytta ca ett år.
Haug530D Skrevet August 20, 2024 Skrevet August 20, 2024 27 minutter siden, xxxx skrev: Prøvde å bytte om idag og nullstille feikodene. Har nå fått 2A89 Crankshaft- inlet camshaft, reference. Er ikke lenge sider registerkjede var bytta ca ett år. Ja da ville jeg prøvd og bytte den ene solenoiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå