Ole hal Skrevet August 19 Share Skrevet August 19 Har ingen lyd i bilen i det hele tatt. Ingen gong eller musikk. Har sjekket optiske kabler og de er ok, og har ingen andre feil enn SOS i bilen. Skjønner ingenting. Har sjekket sikringer og alt. Det er absolutt ingen lyd og den er alltid vekke. Noen som kan ha noe ide? IMG_8687.mov Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.pingu Skrevet August 19 Share Skrevet August 19 Forsterker bak i bilen har tatt kvelden? Otis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole hal Skrevet August 19 Forfatter Share Skrevet August 19 1 time siden, mr.pingu skrev: Forsterker bak i bilen har tatt kvelden? Har tenkt tanken ja. Bare håpte at det kanskje var en annen løsning da den koster en arm og et bein Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet August 19 Share Skrevet August 19 Neh, Logic 7 får du vel ned i ca. 2k brukt, så er selve byttet plug and play, men dobbeltsjekk at det ikke er noe feil på andre MOST-komponenter som drar ned alt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.pingu Skrevet August 19 Share Skrevet August 19 7 minutes ago, E.C. said: Neh, Logic 7 får du vel ned i ca. 2k brukt, så er selve byttet plug and play, men dobbeltsjekk at det ikke er noe feil på andre MOST-komponenter som drar ned alt. Eksempel: https://finndel.no/delinfo.aspx?f=006&dnr=110309 E.C. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole hal Skrevet August 19 Forfatter Share Skrevet August 19 14 minutter siden, E.C. skrev: Neh, Logic 7 får du vel ned i ca. 2k brukt, så er selve byttet plug and play, men dobbeltsjekk at det ikke er noe feil på andre MOST-komponenter som drar ned alt. Hvilke komponenter er eventuelt dette da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet August 19 Share Skrevet August 19 Feil på selve CCC, kan prøve å standardkode den på nytt, også har du gjerne MULF som dør ut (den der handsfree-telefon bluetooth greia). Hadde koblet den bort med optisk loop aller først. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole hal Skrevet August 19 Forfatter Share Skrevet August 19 Akkurat nå, E.C. skrev: Feil på selve CCC, kan prøve å standardkode den på nytt, også har du gjerne MULF som dør ut (den der handsfree-telefon bluetooth greia). Hadde koblet den bort med optisk loop aller først. Kjøpte en optisk loop. Men er 3 forskjellige bokser bak. Er egentlig veldig usikker på hva som er hva. Har plugget ut alle de optiske kablene og vet jeg har signal bak via den. Så kan prøve å kjøre loop på en og en og se om det kommer noe. Men skjønner ikke hvorfor jeg får feil på SOS i tilleg. Sånn som jeg har skjønt det henger disse feilene ofte sammen med å miste lyd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.pingu Skrevet August 19 Share Skrevet August 19 TCB (telecommunications box) er også på MOST loop. Oversikt av MOST-moduler vedlagt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet August 19 Share Skrevet August 19 Har du en feilkode på SOS? MOST er seriekoblet, så du kan kun koble ut én og én modul når du feilsøker og bruker loop. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole hal Skrevet August 19 Forfatter Share Skrevet August 19 1 minutt siden, mr.pingu skrev: TCB (telecommunications box) er også på MOST loop. Oversikt av MOST-moduler vedlagt. Fantastisk. Skal få sjekket ut litt mer. Så ser jeg hva jeg kommer frem til. Takk for hjelp så langt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole hal Skrevet August 19 Forfatter Share Skrevet August 19 1 minutt siden, E.C. skrev: Har du en feilkode på SOS? MOST er seriekoblet, så du kan kun koble ut én og én modul når du feilsøker og bruker loop. Har feilkode på SOS ja. Har bare prøvd en og en. Men tok ut alt bare for å se om jeg hadde signal i den optiske kabelen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå