karstein.eriksen@outlook.c Skrevet Oktober 18 Share Skrevet Oktober 18 Hei. Skal det gå å få kodet inn uorginale EDC-dempere i en F11 fra 2011? Esys finner ikke disse....kommer opp rød i Ista+ Trenger å vite om jeg må krype til korset å kjøpe orginale... Veldig takknemlig for gode innspill... Karstein Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.pingu Skrevet Oktober 18 Share Skrevet Oktober 18 Hvis det er ikke kommunikasjon tviler jeg på om EDC-funksjonen fungerer som det skal... Eller har du satt inn non-EDC dempere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Oktober 18 Share Skrevet Oktober 18 Prøvd å flashe med esys? Eller kommer ikke dempern opp i det hele tatt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.pingu Skrevet Oktober 18 Share Skrevet Oktober 18 54 minutes ago, RemyNG said: Prøvd å flashe med esys? Eller kommer ikke dempern opp i det hele tatt? Han sier at de kommer ikke opp i E-sys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet Oktober 18 Share Skrevet Oktober 18 Av nysgjerrighet: Hvilket fabrikat har du kjøpt? Sachs lager, og de skal være bra, men er ikke veldig mye billigere enn de med BMW-stempel på. (Kan være Sachs det også, for alt jeg vet). Er det mer "inkongnito"-merke kan det vel være at det ikke virker som det skal ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karstein.eriksen@outlook.c Skrevet Oktober 19 Forfatter Share Skrevet Oktober 19 Husker ikke merket i farta...kjøpt fra et firma i tyskland. Demperne er overhalt av firma før videresalg. Vil være sikker på at dette ikke virker før jeg kjøper orginale. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå