karstein.eriksen@outlook.c Skrevet Oktober 18, 2024 Skrevet Oktober 18, 2024 Hei. Skal det gå å få kodet inn uorginale EDC-dempere i en F11 fra 2011? Esys finner ikke disse....kommer opp rød i Ista+ Trenger å vite om jeg må krype til korset å kjøpe orginale... Veldig takknemlig for gode innspill... Karstein
mr.pingu Skrevet Oktober 18, 2024 Skrevet Oktober 18, 2024 Hvis det er ikke kommunikasjon tviler jeg på om EDC-funksjonen fungerer som det skal... Eller har du satt inn non-EDC dempere?
RemyNG Skrevet Oktober 18, 2024 Skrevet Oktober 18, 2024 Prøvd å flashe med esys? Eller kommer ikke dempern opp i det hele tatt?
mr.pingu Skrevet Oktober 18, 2024 Skrevet Oktober 18, 2024 54 minutes ago, RemyNG said: Prøvd å flashe med esys? Eller kommer ikke dempern opp i det hele tatt? Han sier at de kommer ikke opp i E-sys
*MrB* Skrevet Oktober 18, 2024 Skrevet Oktober 18, 2024 Av nysgjerrighet: Hvilket fabrikat har du kjøpt? Sachs lager, og de skal være bra, men er ikke veldig mye billigere enn de med BMW-stempel på. (Kan være Sachs det også, for alt jeg vet). Er det mer "inkongnito"-merke kan det vel være at det ikke virker som det skal ja.
karstein.eriksen@outlook.c Skrevet Oktober 19, 2024 Forfatter Skrevet Oktober 19, 2024 Husker ikke merket i farta...kjøpt fra et firma i tyskland. Demperne er overhalt av firma før videresalg. Vil være sikker på at dette ikke virker før jeg kjøper orginale.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå