F-11 Skrevet Oktober 26 Share Skrevet Oktober 26 Hei. Fikk renset drenering i motorrommet på førersiden under servo til rattet. Men lurer på om det er det samme på den andre siden også? Litt vanskelig å se nedi der pga. motor til klima.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
teerex Skrevet Oktober 26 Share Skrevet Oktober 26 Slik som den her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
F-11 Skrevet Oktober 26 Forfatter Share Skrevet Oktober 26 4 minutter siden, teerex skrev: Slik som den her? Ja se der ja. Er det den på passasjersiden? Klarte ikke se den jeg. Demonterte du noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
teerex Skrevet Oktober 26 Share Skrevet Oktober 26 Denne er fra førersiden på min E70. Skal være samme på passasjersiden, men der er det vrient å komme til. Iallefall klarte jeg å renske ut store mengder mudder fra nedi der bildet er tatt ☺️ Får forske på passasjersiden en annen gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
F-11 Skrevet Oktober 26 Forfatter Share Skrevet Oktober 26 3 minutter siden, teerex skrev: Denne er fra førersiden på min E70. Skal være samme på passasjersiden, men der er det vrient å komme til. Iallefall klarte jeg å renske ut store mengder mudder fra nedi der bildet er tatt ☺️ Får forske på passasjersiden en annen gang. Ja det er vel litt forskjellig fra modeller. Skal skifte grovfilter på klima og skal sjekke nærmere passasjersiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
teerex Skrevet Oktober 26 Share Skrevet Oktober 26 Jeg fjernet min, den ser slik ut. Ser de selges der ute på nettet av en eller annen grunn ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
teerex Skrevet Oktober 26 Share Skrevet Oktober 26 E60 passasjerside Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
F-11 Skrevet Oktober 26 Forfatter Share Skrevet Oktober 26 Ja se der ja. Håpet å kunne gjøre det fra motorrommet,men ser ut til at man må av med deksel og ta det fra undersiden ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 26 Share Skrevet Oktober 26 Det er jo likedan som på E70, da er det ut med hjulbue plast, så er det bak der. Men som oftest trenger man jo ikke fjerne denne. Det er jo bare å stake den opp eller bruke vann. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
F-11 Skrevet Oktober 26 Forfatter Share Skrevet Oktober 26 56 minutter siden, Otis skrev: Det er jo likedan som på E70, da er det ut med hjulbue plast, så er det bak der. Men som oftest trenger man jo ikke fjerne denne. Det er jo bare å stake den opp eller bruke vann. Ja, det høres jo ut som det enkleste. Hvor går man ikke for å stake opp? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
F-11 Skrevet Oktober 26 Forfatter Share Skrevet Oktober 26 (endret) Fant en kjempepost om akkurat dette tema, som også kan føre til vann i fotbrønn både foran og bak. Her må det vedlikeholdes ja; https://www.forum5.co.uk/topic/283-f10-windscreen-drainage-and-yellow-grommet/ Ser ut til at "yellow-danger" gjennomføring bare gjelder høyrestyrte modeller?, men mye bra informasjon her. Endret Oktober 26 av F-11 Yellow - danger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
F-11 Skrevet Oktober 26 Forfatter Share Skrevet Oktober 26 2 timer siden, teerex skrev: Jeg fjernet min, den ser slik ut. Ser de selges der ute på nettet av en eller annen grunn ☺️ Fjernet helt? Eller satt tilbake igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
teerex Skrevet Oktober 27 Share Skrevet Oktober 27 Fjernet helt. Vet ikke hva slags misjon den egentlig har bortsett fra å gå tett til slutt ☺️ Det virker som om mange har fjernet den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
F-11 Skrevet Oktober 27 Forfatter Share Skrevet Oktober 27 (endret) 9 timer siden, teerex skrev: Fjernet helt. Vet ikke hva slags misjon den egentlig har bortsett fra å gå tett til slutt ☺️ Det virker som om mange har fjernet den. Gjorde det samme. Masse møkk som rant ut her ja. Klarte meg med å demontere halve inneskjerm og fjerne den fra undersiden. Kan bli en skummel fuktfelle dette, om man ikke følger med. På førersiden fikk jeg rensket opp fra toppsiden, så får følge med fremover. Endret Oktober 27 av F-11 *kan bli Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 27 Share Skrevet Oktober 27 Det er ikke en fuktfelle. Det er drenering som hindrer støv fra å virvle opp inni rommet den skal kunne drenere. Dette problemet oppstår som oftest pga manglende service. Om man leverer bilen på service, så er alle dreneringskanaler sjekkpunkter. Når man ikke leverer bilen på service, så blir ikke dette sjekket og dermed går de tett. Selvsagt er problemet verre for en som parkerer under trær, enn en som bor over skoggrensa eller parkerer innendørs. uglefossen og ///M-ini95 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå