Sjagge71 Skrevet Fredag kl. 13:33 Share Skrevet Fredag kl. 13:33 (endret) Byttet alle bremseklosser for 2 år siden, også da var de bakre bremseklossene slitt mer en de foran. Nå får jeg oppvarsel på at bremseklossene bak er slitte, og har kun 1700 km igjen. De fremre er ikke så slitte og har 19000 km igjen. Hva kan være årsaken til høyere slitasje på de bakre klossene enn de fremre? Endret Fredag kl. 13:34 av Sjagge71 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Fredag kl. 13:42 Share Skrevet Fredag kl. 13:42 Kalipere eller håndbrekk som henger? Hvor mange km er to år? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Fredag kl. 13:47 Share Skrevet Fredag kl. 13:47 Bruker du mye cruisecontrol? Denne bruker bakbremsene såvidt meg bekjent. Ellers har jeg lagt merke til det samme på min X4 også, men ikke så «ekstremt». Jeg bruker lite cruisecontrol. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Fredag kl. 14:16 Share Skrevet Fredag kl. 14:16 42 minutter siden, Sjagge71 skrev: Byttet alle bremseklosser for 2 år siden, også da var de bakre bremseklossene slitt mer en de foran. Nå får jeg oppvarsel på at bremseklossene bak er slitte, og har kun 1700 km igjen. De fremre er ikke så slitte og har 19000 km igjen. Hva kan være årsaken til høyere slitasje på de bakre klossene enn de fremre? Sikkert dumt spørsmål, men har du fysisk sett at de er mer slitt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå