Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har skiftet dynamo, IBS sensor, batteri og registrert nytt batteri. Lader enda ikke bilen går som normalt bare lader ikke opp strøm når den står på tomgang eller vert kjørt.

Skrevet
8 hours ago, Bmw Satan said:

Har skiftet dynamo, IBS sensor, batteri og registrert nytt batteri. Lader enda ikke bilen går som normalt bare lader ikke opp strøm når den står på tomgang eller vert kjørt.

Er ledning fra dynamo til batteri i orden?

Skrevet
On 12/1/2024 at 11:21 AM, mr.pingu said:

Er ledning fra dynamo til batteri i orden?

Er det noen enkel måte å sjekke dette på? Kabelen går jo fra dynamoen inn i starteren også splitter den seg i flere kabler. IMG_4013.thumb.jpeg.4fff1d83fb933e50daa3c372b1a73298.jpegSlik som jeg ser det.

IMG_4017.jpeg

Skrevet
19 minutes ago, Bmw Satan said:

Er det noen enkel måte å sjekke dette på? Kabelen går jo fra dynamoen inn i starteren også splitter den seg i flere kabler. IMG_4013.thumb.jpeg.4fff1d83fb933e50daa3c372b1a73298.jpegSlik som jeg ser det.

IMG_4017.jpeg

Sjekk spenning rett ved dynamoen og litt lengre oppover på forskjellig jordingspunkter.
Begynn med sjekke rett på dynamoen og rett på batteriet. 

Skrevet
22 hours ago, mr.pingu said:

Sjekk spenning rett ved dynamoen og litt lengre oppover på forskjellig jordingspunkter.
Begynn med sjekke rett på dynamoen og rett på batteriet. 

Første jeg sjekket var dette, spenningen gikk til jord, også fikset jeg det og nå går spenningen en annen plass, ikkje til batteriet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...