Bmw Satan Skrevet Desember 1, 2024 Skrevet Desember 1, 2024 Har skiftet dynamo, IBS sensor, batteri og registrert nytt batteri. Lader enda ikke bilen går som normalt bare lader ikke opp strøm når den står på tomgang eller vert kjørt.
mr.pingu Skrevet Desember 1, 2024 Skrevet Desember 1, 2024 8 hours ago, Bmw Satan said: Har skiftet dynamo, IBS sensor, batteri og registrert nytt batteri. Lader enda ikke bilen går som normalt bare lader ikke opp strøm når den står på tomgang eller vert kjørt. Er ledning fra dynamo til batteri i orden?
Bmw Satan Skrevet Desember 6, 2024 Forfatter Skrevet Desember 6, 2024 On 12/1/2024 at 11:21 AM, mr.pingu said: Er ledning fra dynamo til batteri i orden? Er det noen enkel måte å sjekke dette på? Kabelen går jo fra dynamoen inn i starteren også splitter den seg i flere kabler. Slik som jeg ser det.
mr.pingu Skrevet Desember 6, 2024 Skrevet Desember 6, 2024 19 minutes ago, Bmw Satan said: Er det noen enkel måte å sjekke dette på? Kabelen går jo fra dynamoen inn i starteren også splitter den seg i flere kabler. Slik som jeg ser det. Sjekk spenning rett ved dynamoen og litt lengre oppover på forskjellig jordingspunkter. Begynn med sjekke rett på dynamoen og rett på batteriet.
Bmw Satan Skrevet Desember 7, 2024 Forfatter Skrevet Desember 7, 2024 22 hours ago, mr.pingu said: Sjekk spenning rett ved dynamoen og litt lengre oppover på forskjellig jordingspunkter. Begynn med sjekke rett på dynamoen og rett på batteriet. Første jeg sjekket var dette, spenningen gikk til jord, også fikset jeg det og nå går spenningen en annen plass, ikkje til batteriet.
mr.pingu Skrevet Desember 7, 2024 Skrevet Desember 7, 2024 Hva er volt på de forskjellig stedene? Gjerne lag en oversiktlig liste med hvor du har mulighet målt.
Otis Skrevet Desember 7, 2024 Skrevet Desember 7, 2024 Det er veldig rotete informasjon fra BMW Satan. Få måledata som det bes om.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå