niklasf91 Skrevet Mandag kl. 07:31 Share Skrevet Mandag kl. 07:31 Hører alle i den andre enden klart og tydelig. Har prøvd å slette mobilen fra bilen samme med tlf til bil uten hell. Har sett en annne post om dette, men ingen løsning på posten. Jeg har en iPhone hvis det betyr noe. tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Mandag kl. 10:14 Share Skrevet Mandag kl. 10:14 Bytte mic?. Hvilke diagnose program bruker du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
niklasf91 Skrevet Mandag kl. 10:37 Forfatter Share Skrevet Mandag kl. 10:37 Det skal være 2 mikrofoner, er det mulig att begge ryker samtidig? Har ikke sjekket feilkoder, har bimmerlink og bimmercode Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Mandag kl. 10:40 Share Skrevet Mandag kl. 10:40 Ikke godt å si. 🤷 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laffe Skrevet Mandag kl. 10:41 Share Skrevet Mandag kl. 10:41 (endret) Prøve med en annen telefon bare for å utelukke det? F11 har vel også muligheten for "voice commands" om jeg ikke tar helt feil. Antar det i såfall sikkert bruker de samme mikrofonene så du kan jo sjekke ut om den funksjonen funker om bilen har det? Endret Mandag kl. 10:42 av laffe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
niklasf91 Skrevet Mandag kl. 10:54 Forfatter Share Skrevet Mandag kl. 10:54 12 minutter siden, laffe skrev: Prøve med en annen telefon bare for å utelukke det? F11 har vel også muligheten for "voice commands" om jeg ikke tar helt feil. Antar det i såfall sikkert bruker de samme mikrofonene så du kan jo sjekke ut om den funksjonen funker om bilen har det? Godt tips, skal sjekke opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå