BalderH Skrevet Februar 5 Skrevet Februar 5 Kan det være en sikring som er gått eller hva kan være årsaken?
mr.pingu Skrevet Februar 5 Skrevet Februar 5 Hvilken bil? Hva betyr halve? Kan være mye, gjerne skriv litt mer utdypende post med evt litt bilder og feilkoder
RemyNG Skrevet Februar 5 Skrevet Februar 5 Du sier ikke hva slags bil det er snakk om? Kan være vesentlig å få med seg da endel modeller har noen svakheter som kanskje er gjenkjennelig for andre som f.eks skrevet problem.
BalderH Skrevet Februar 5 Forfatter Skrevet Februar 5 (endret) BMW 118D 2013 modell Det er ingen varsellamper som lyser. Da jeg skulle ta bilde av instrumentpanelet var lyset kommet tilbake så da er det bare hovedlyset. Hvilken sikring høre til det? Endret Februar 5 av BalderH
overhalden Skrevet Februar 5 Skrevet Februar 5 1 time siden, BalderH skrev: BMW 118D 2013 modell Det er ingen varsellamper som lyser. Da jeg skulle ta bilde av instrumentpanelet var lyset kommet tilbake så da er det bare hovedlyset. Hvilken sikring høre til det? ofte rundt plass 8–15 avhengig av layout.
overhalden Skrevet Februar 5 Skrevet Februar 5 1 time siden, BalderH skrev: BMW 118D 2013 modell Det er ingen varsellamper som lyser. Da jeg skulle ta bilde av instrumentpanelet var lyset kommet tilbake så da er det bare hovedlyset. Hvilken sikring høre til det? 8 minutter siden, overhalden skrev: ofte rundt plass 8–15 avhengig av layout. F30 30A: Venstre nærlys (Xenon) F31 30A: Høyre nærlys (Xenon) F43 5A: Instrumentpanelbelysning F48 20A: Lysmodul (FRM/BDC) F56 5A: Elektrisk kontroll for lys og dashbord fant en oversikt hær, kanskje den hjelper deg litt🙂
Makky123 Skrevet Februar 5 Skrevet Februar 5 Prøv å få tatt en ordentlig diagnose, så er det lettere å feilsøke også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå