Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
1 time siden, E.C. skrev:

Nei. Derfor du skal måle både på kald motor og på varm. Ved tomgang og ved litt rpm. Så 4 målinger, ideelt.

Ah jeg skjønner, da får jeg prøve på det da. Håper inderlig ikke at det er dyser, har brukt nok penger på den dritt bilen nå 😫

  • 1 month later...
Skrevet
På 26.2.2025 den 2.28, ///M-ini95 skrev:

@Kennyboi92 Joa det skjønner jeg, men den sensoren som jeg antar ble byttet av trådstarter i innlegget jeg lenket til, ser ikke ut til å være samme del som "sensor lid". 

Den ligger ikke på samme plass utifra deletegningen, og stikkerkoblingen ser heller ikke 100% lik ut. Tillegg nevner han at han måtte bruke delen fra en brukt tannstang, da den ikke var å kjøpe som reservedel. 

IMG_2750.thumb.jpeg.b508b7aa8898e9581cf9b5d465ad4220.thumb.jpeg.873c7192c2e7cde1badf3ba7f4c272ac.jpeg

Screenshot_20250226_022229_SamsungInternet.thumb.jpg.34524370474684bafa364fffca3113c2.jpg

Screenshot_20250226_022237_SamsungInternet.thumb.jpg.32546cab3e2c778271c94963a26a2f7e.jpg

Min konklusjon er dermed at sensor lid er delen markert med rød, og den sensoren som han fyren hadde problemer med, er markert i blå. Hvorvidt det løser det du opplever, det vet jeg ikke med sikkerhet...

 

Ja her som du ser på bilde var problemet med min stang. Verken magnet eller sensor selges løst. Så derfor var brukt stang løsningen for meg. De var ett par på ebay den gangen, for de var flere som var plaget med lekasje på akkurat denne varianten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...