Saine fjelldal Skrevet 21 timer siden Skrevet 21 timer siden Hei, jeg sliter med å starte bilen. Noen som vet hva det kan være? BA6D4F6B-5AFE-4415-97BD-A6A4FC2D2528.mov
Otis Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden Det var en feil jeg personlig ikke har sett før, mener jeg. Men det var en super kort video snutt. Stopper den selv å forsøke å starte?
Saine fjelldal Skrevet 20 timer siden Forfatter Skrevet 20 timer siden Hei takk for svar, den prøver og starte men gir opp med en gang, tenningen står fortsatt på men den prøver ikke av seg selv automatisk jeg må gjøre det selv
Bimmerproblemos Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden hva skjer vis du holder inne knappen da?🤔
Saine fjelldal Skrevet 20 timer siden Forfatter Skrevet 20 timer siden Ingenting mer skjer når jeg holder inne, den bare gir opp og prøver ikke på nytt igjen før jeg holder inne på nytt på knappen
E.C. Skrevet 19 timer siden Skrevet 19 timer siden Hvor bra ble den avknekte plusskabelen fikset? Den du hadde i forrige tråd? Du må ut på samme feilsøkingsrunde som før, med å måle spenningsfall.
Saine fjelldal Skrevet 19 timer siden Forfatter Skrevet 19 timer siden Har prøvd med startkabler fra annen bil men vil fortsatt ikke starte, men den forrige kabelen ble fikset av en mekaniker så skal være ordentlig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå