Gorrhysa Skrevet Mandag kl. 11:38 Skrevet Mandag kl. 11:38 Hei, Vurderer å kjøpe Bassbrothers oppgraderingspakke for subwooferen. Har Harman Kardon pakke fra før. Vurderer nivå 2: https://www.bassbrothers.no/biltilpassede-pakker/basspakke-bmw-i4-nivaa-2 Noen som har erfaring med disse? Hvilket nivå anbefales? Gjerne sleng med bilder ! Dusy reagerte på dette 1
Dusy Skrevet Mandag kl. 11:48 Skrevet Mandag kl. 11:48 Tror det er noen på Bmw i4M50 Norge gruppa på Facebook som har gjort det. Høres veldig interessant ut i hvert fall. Savner mer trøkk i bassen selv
mr.pingu Skrevet Mandag kl. 11:51 Skrevet Mandag kl. 11:51 (endret) Ut fra spesifikasjoner er jeg ikke imponert over selve subwooferene de tilbyr. Den er klarere enn original men kan ikke spille like høyt som OEM. Tåler en en del mer effekt da. Om mer bass er et ønske anbefaler jeg heller en lignede pakke med en Helix Ci5. Jeg har sammenlignet (basert på teoretiske spesifikasjoner) ulike PNP subwoofere i tråden min. Endret Mandag kl. 11:51 av mr.pingu Dusy og fupsaker reagerte på dette 2
K.F Skrevet i går, 01:28 Skrevet i går, 01:28 Ta en telefon til bassbrothers å spør etter Frode, så får du det beste tipset av han😀
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå