karigul Skrevet i går, 10:56 Skrevet i går, 10:56 Hei! Forsøkte å finne om noen hadde vært i samme problemstilling. I løpet av det siste året har 2 av parkeringssensorene foran forsvinni inni fangeren. Ser jo utrolig dumt ut, ser ut som jeg har gått å dytta sensorene inn. Men det har jeg altså ikke… Begge sensorene ligger rett på innsiden av fangeren, de funker enda. Er det mulig å få de på plass uten å måtte ta av hele fangeren? Og hvis jeg får de tilbake i sporet, er det bra nok for at de holder seg der?
Reef89 Skrevet i går, 11:19 Skrevet i går, 11:19 (endret) Er det på siden under lykten? kan en jo bare løsne innerskjermen i hjulbuen så ser en hele fangeren bakfra. På midten kan man løsne platen under fanger for å komme til. Sensorene skal jo vris i holderen så de nettopp ikke detter ut. Kan jo hende låsen der er knekt… Endret i går, 11:20 av Reef89 Ja. mr.pingu reagerte på dette 1
karigul Skrevet i går, 11:22 Forfatter Skrevet i går, 11:22 1 minutt siden, Reef89 skrev: Spørs jo hvor. Er det på siden under lykten? kan en jo bare løsne innerskjermen i hjulbuen så ser en hele fangeren bakfra. På midten kan man løsne platen under fanger for å komme til. Sensorene skal jo vris i holderen så de nettopp ikke detter ut. Kan jo hende låsen der er knekt… De er under lykten ja, ligger rett på innsiden av hullene til sensoren, kan ta på de med fingeren liksom. Tusen takk! Skal forsøke fra innerskjermen😊 Reef89 reagerte på dette 1
mr.pingu Skrevet i går, 11:26 Skrevet i går, 11:26 (endret) Om feste har løsnet kan du kjøpe nye. Du får holdere + ny dobbelsidig teip for de Kjøp Sett, montering, PDC / PMA-sen til BMW 51117391939 Edit: Bare sjekk delenummer først om det viser seg å være at feste har løsnet, det er nemlig forskjellige fester for M-sport fanger, LCI / pre-LCI osv. Endret i går, 11:41 av mr.pingu karigul reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå