Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Forsøkte å finne om noen hadde vært i samme problemstilling. I løpet av det siste året har 2 av parkeringssensorene foran forsvinni inni fangeren.

Ser jo utrolig dumt ut, ser ut som jeg har gått å dytta sensorene inn. Men det har jeg altså ikke… 

Begge sensorene ligger rett på innsiden av fangeren, de funker enda. Er det mulig å få de på plass uten å måtte ta av hele fangeren? Og hvis jeg får de tilbake i sporet, er det bra nok for at de holder seg der?IMG_1135.thumb.jpeg.a4db2ab9a7595d28f536665aca071a20.jpeg

Skrevet (endret)

Er det på siden under lykten? kan en jo bare løsne innerskjermen i hjulbuen så ser en hele fangeren bakfra. 
På midten kan man løsne platen under fanger for å komme til. 
Sensorene skal jo vris i holderen så de nettopp ikke detter ut. Kan jo hende låsen der er knekt… 

Endret av Reef89
Ja.
Skrevet
1 minutt siden, Reef89 skrev:

Spørs jo hvor.  
Er det på siden under lykten? kan en jo bare løsne innerskjermen i hjulbuen så ser en hele fangeren bakfra. 
På midten kan man løsne platen under fanger for å komme til. 
Sensorene skal jo vris i holderen så de nettopp ikke detter ut. Kan jo hende låsen der er knekt… 

De er under lykten ja, ligger rett på innsiden av hullene til sensoren, kan ta på de med fingeren liksom.

Tusen takk! Skal forsøke fra innerskjermen😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...