kimmen1990 Skrevet April 8 Skrevet April 8 Hei Bilen er veldig tung på rattet, og litt luggete. Kan også av og til kjenne litt lugging/ sporing i høy hastighet, men tyngst i lav hastighet. Regner med det er elektronisk servo på denne. Kan det være noe i understell? Tips?
Lars89 Skrevet April 9 Skrevet April 9 Har den plutselig blitt sånn? Noen lyder når du svinger? Fjærer er hele? Høres mest ut som rattakselledd som går tregt, men kan også være andre ting.
kimmen1990 Skrevet Juni 11 Forfatter Skrevet Juni 11 Lager ingen lyd. Tenkte på fjærbenslager, men blir i tvil når det ikke lager lyd når jeg svinger og bilen står i ro…
TurboJens Skrevet Juni 11 Skrevet Juni 11 Eg har ein sånn som har gått 350.000km og har ikkje hatt noko slike problemer. Eg har i enkelte tilfeller noko svak rykking i rattet ved svak akserelasjon etter fartshumpar/rundkjøringar. Ikkje alltid og ikkje veldig plagsomt. Tannstang blei bytta på garanti pga. detta uten at det nødvendigvis blei verken bedre eller verre... Det eg tenker kanskje kan vere noko er drivknutar som kunne vore skifta eller smurt om igjen. Men no har det vore slik så lenge (>200.000km)at om drivknutane hadde vore slitt burde dei havarert for lenge sidan. Men sjekk motorfeste, om motoren ikkje heng i riktig vinkel kan det skje litt ymse. Eg har skifta nokon, særleg det oppe på padsasjersida var veldig dårleg og delte seg i to delar når eg tok det ut.
540is Skrevet Juni 11 Skrevet Juni 11 2 timer siden, kimmen1990 skrev: Lager ingen lyd. Tenkte på fjærbenslager, men blir i tvil når det ikke lager lyd når jeg svinger og bilen står i ro… Om fjæra er knekt oppe og den går rett i innerskjermen så behøver det ikke å bli så mye lyd, men styringen blir rar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå