Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva mener dere, er det helt bom å kjøpe en mint condition 730 diesel i stede for bensinversjonen? Oppbevart i oppvarmet garage. Kjørt 40’km siste 13 år. 0 feil..

Skrevet

Det er jo ikke noe bomkjøp i seg selv, men nå kjenner ingen her til bilens kmstand, utstyrsnivå og pris, så det blir egentlig umulig å gi deg noen konstruktive tilbakemeldinger på hvor bra det potensielle kjøpet er.

Skrevet

Mint condition, 208’km, grønn met, strøkent karosseri, strøkent lyst skinn, TV, sat gps, luke, doble sidevinduer, nye Nokian sdekk, nye vekk alle på org bmw lettm felger, kjørt 40’ km siden 2012, alltid oppbevart i oppvarmet garage. Kr 110k

Skrevet

Høres ikke så gale ut det. Er det noe jeg ikke hadde kjøpt i en sånn bil så er det 728i eller 725tds, men en M57 med relativt lavt km-stand (alder tatt i betraktning) vil jeg si er helt innanfor. Klart er både V8 og V12 hakket over det igjen, men da tenker jeg at prisen for et strøkent eksemplar blir noe annet. Når en bil er 25 år gammel så begynner generell tilstand og utstyr å telle en del på prisen, uavhengig av motor.

Skrevet

Jeg synes det høres ganske kurant ut, men man vet jo aldri om du får solgt den med fortjeneste etterpå eller hvilket økonomisk tap du tar.

Men om bilen er skrudd på av "høkkerter" som man sier i Trøndelag, så ville jeg vært svært skeptisk.

Skrevet

Bilen er urørt. Kun eid av voksne, faktisk kjørt med privatsjåfør de første åra. Eid av en voksen bmw entusiast fra 2012 til nå

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...