lmy Skrevet Tirsdag kl. 06:04 Skrevet Tirsdag kl. 06:04 Opplevde møtende lastebil og masse stein haglet på taket, a stolpe,frontrute og panser. I følge noen som jobber med bil er det reell bulk x 2 i taket. Jeg som ikke har kunnskap med bil ser det så vidt. Men noen som har erfaring med pris for å få fikset dette? Egenandel er 8k. Så ønsker høre erfaring før noe annet..
Saltkjelen Skrevet Tirsdag kl. 06:17 Skrevet Tirsdag kl. 06:17 Det er vanskelig å komme med konstruktive tilbakemeldinger om en skade vi ikke engang kan se, og strengt tatt burde du ta kontakt med et skadeverksted som kan besiktige og prissette skaden for deg. Alt annet blir jo bare synsing.
lmy Skrevet Tirsdag kl. 06:20 Forfatter Skrevet Tirsdag kl. 06:20 2 minutter siden, Saltkjelen skrev: Det er vanskelig å komme med konstruktive tilbakemeldinger om en skade vi ikke engang kan se, og strengt tatt burde du ta kontakt med et skadeverksted som kan besiktige og prissette skaden for deg. Alt annet blir jo bare synsing. Det er klart jeg skal få verksted til å se på den. Men i påvente av timen er det lov å være nysgjerrig. Så erfaringer rundt samme sak, betyr ikke at det vil stemme i min sak. Men likevel😊
Saltkjelen Skrevet Tirsdag kl. 06:27 Skrevet Tirsdag kl. 06:27 2 minutter siden, lmy skrev: Det er klart jeg skal få verksted til å se på den. Men i påvente av timen er det lov å være nysgjerrig. Så erfaringer rundt samme sak, betyr ikke at det vil stemme i min sak. Men likevel😊 Det er nok flere fagkyndige her som kan gi deg en pekepinne, men igjen - å vurdere en skade uten et bilde er umulig. mr.pingu reagerte på dette 1
GtiGtr Skrevet Tirsdag kl. 07:19 Skrevet Tirsdag kl. 07:19 (endret) Om du må lakke taket og fikse 2 bulker så er nok det 10-15k bare der, må panser lakkes så er det 8-10k. Ofte 2500 i egenandel om skadene på ruten er for store til å limes og ruten må byttes. Dette er bare å ta på forsikringen. Endret Onsdag kl. 06:20 av GtiGtr
Lars89 Skrevet Tirsdag kl. 14:28 Skrevet Tirsdag kl. 14:28 Fikk pris på 15k for å rette 2 små bulker i tak+lakkering av hele taket på en 1-serie. Din jobb kommer sannsynligvis på titusenvis av kroner hvis mye må lakkes. Forsikringssak.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå