EvenS Skrevet Fredag kl. 21:02 Skrevet Fredag kl. 21:02 (endret) Har etter noen år med synding endelig kjøpt meg BMW igjen. Min mor fant den selv på mobile.de og fikk den importert av min tidligere arbeidsgiver i slutten av 2012. Da den var gått 4000km. Etter et par kjøreturer til jobb og butikken de siste tolv årene har den nå gått skarve 24000km. Når hun nå skulle over på elbil var det ikke noe annet å gjøre enn å kjøpe den. Har siden jeg fikk den skiftet en motor til vindusopptrekk, en kamakselsensor og begge ABS ringer og sensorer bak, samt gitt den en skikkelig lakkrens og polering. Så nå er den om ikke strøken, i hvertfall så bra som en tretten år gammel bil kan bli. Planen videre er å holde den dønn original og bruke den som kosebil på fineværsdager. Så håper jeg prisutviklingen blir like ellevill som på andre BMW'er med bensin, manuell og lav km. Selv om jeg ikke har noen akutte planer om å selge, så er jeg interessert i synsing om hvordan dere tror prisutviklingen blir på denne med tiden. Endret Fredag kl. 21:06 av EvenS laffe, sveigis, E.C. og 3 andre reagerte på dette 6
E.C. Skrevet Fredag kl. 22:29 Skrevet Fredag kl. 22:29 Jeg tviler på at en bil med N43-motor blir spesielt ettertraktet hos entusiastene, hadde det vært to ekstra sylindre hadde nok saken vært en annen. Samtidig hjelper det på når bilen har få eiere, lav km-stand og god og kjent historikk. Ellevill prisutvikling tror jeg ikke helt på, men at du har en veldig kjekk og velholdt bil til godværsdagene som du kan kose deg med er det absolutt sveigis reagerte på dette 1
sveigis Skrevet Lørdag kl. 03:56 Skrevet Lørdag kl. 03:56 Morro å se et eksemplar som dette . Ikke for mange av de som ser sånn ut . Ellers er jeg enig det @E.C. skriver her mtp prisutvikling . En fire sylindret bil fra Bmw veier ikke like stort som de med sekser prismessig . Men hvertfall ,her har du en bil som du kan kose deg med og som ser velholdt og pen ut . Fortsett og del litt bilder her og 😊
EvenS Skrevet Søndag kl. 10:41 Forfatter Skrevet Søndag kl. 10:41 Dere har helt klart et poeng med at den mangler et par sylindere for at den virkelig skal fenge mange av entusiastene. Samtidig så blir det ikke flere små og artige biler med manuell og bensin i den stormen av elbiler vi opplever, så blir spennende å se hvordan markedet utvikler seg for entusiastbiler generelt framover😊 sveigis reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå