Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, har en e61 som skal på EU kontroll om få dager. I går røk den ene xennon pæren, dro innom Thansen og handlet to stk.
Var litt trangt og brukte litt tid å få skiftet denne og rakk kun skifte den som hadde røket.

Problemet er at den ene nå er 6000k og den gamle er 4300k. Altså en fargeforskjell, jeg rekker dessverre ikke skifte pære to før EU kontrollen tidlig neste uke pga. jobb.

Noen som vet om dette gir en 2’er feil?

Skrevet

Hvordan bytter du? Ut med lykt på E60 er på et par minutter, spesielt om du kun skal dytte litt fram for å få nok plass.

Skrevet

Tok tid å få lykten løs fra feste sitt, skruene var en helt grei jobb selvfølgelig, men ble mye jobb med lirking frem og tilbake for å i det hele tatt få den ut fra posisjonen dens.
Et par minutter tar det meg ikke, så erfaren er jeg ikke. Trolig 30-45 min, men ikke en tid jeg har i helgen. Takk for at du sjekket @Lars89 da går den forhåpentligvis igjennom så får jeg ta pære nr. 2 utover uken.

Skrevet

Nå husker ikke jeg alt på sparket, men det hjelper å ta av baklokk når du skal lirke de ut, da går de akkurat klar av andre komponenter på vei ut når man lirker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...