Paulus Skrevet Mars 25 Forfatter Skrevet Mars 25 12 timer siden, papertiger skrev: Det blir bra! Hvilken senk har du bestilt? Eibach. Har alltid hatt H&R tidligere men synes det blir for stivt. Hører Eibach skal være litt mer komf. Erfaringer og bilder kommer plutselig😎
Paulus Skrevet April 10 Forfatter Skrevet April 10 (endret) Da var det dags for godkjenning av spacere og senk. Nødvendige papirer er med. Inn for visning. Selvfølgelig godkjent😎 Endret April 10 av Paulus 316, laffe, fupsaker og 12 andre reagerte på dette 14 1
Bækkmann Skrevet Fredag kl. 14:16 Skrevet Fredag kl. 14:16 Flott bil! Hvordan opplever du kjørekomforten med Eibach? Snuser på senk på min egen M50 Hadde i utgangspunktet bestemt meg for H&R.
Paulus Skrevet i går, 05:56 Forfatter Skrevet i går, 05:56 På 22.5.2026 den 16.16, Bækkmann skrev: Flott bil! Hvordan opplever du kjørekomforten med Eibach? Snuser på senk på min egen M50 Hadde i utgangspunktet bestemt meg for H&R. Takker😇 Føles like bra som orginalt oppsett faktisk. Er veldig fornøyd🤘 Erfaring med H&R på tidligere biler er veldig annerledes, spesielt foran. Synes det ble alt for stivt. Orjan og Bækkmann reagerte på dette 2
Orjan Skrevet i går, 09:38 Skrevet i går, 09:38 Nydelig vogn! Og Eibach trumfer H&R hver gang. 👍 Paulus reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå