Gabz Skrevet August 13 Skrevet August 13 Før jeg begir meg ut på å overhale de originale kaliperne bak på min E39 M5 så ser jeg at Koed har Elstock kalipere til begge sider til omtrent samme pris som å overhale de originale. Hadde jo spart meg mye styr hvis de bare kunne byttes i sin helhet også legge de originale til lager i mens. Men jeg har null erfaring med dette merket, er det noen her som har det kanskje? Er disse gode nok?
RemyNG Skrevet August 13 Skrevet August 13 https://www.elstock.com/en/product-search/?pid=87-1540&aid=0 Hentet utifra siden dems, lurer på om det er overhalte kalipere egentlig. Hvis jeg husker fra en annen M5 jeg byttet bakre kalipere fra som kunden bestilte så var det elstock esker de kom i men de hadde samtlige merker som linken viser. Gabz reagerte på dette 1
Gabz Skrevet August 14 Forfatter Skrevet August 14 Takk for innspill, @RemyNG. Bestilt slike nå, så får jeg testet 😁
Øyvind L. Skrevet August 14 Skrevet August 14 Jeg bestilte bakre kaliper til E36M3 3,2L fra TRW hos Koed. De kostet 1300kr stk.. Da fikk jeg originale kalipere. De kostet 10% av prisen som "originale" fra BMW. Gabz og Otis reagerte på dette 2
Gabz Skrevet August 14 Forfatter Skrevet August 14 Nice! Da er det jo litt ekstra lovende 😎 Øyvind L. reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå