Roed1nser Skrevet Oktober 15 Skrevet Oktober 15 (endret) Hei 😊 lurer på om jeg kan ettermontere hengerfeste uten å måtte ødelegge diffuser eller støtfangeren bak? Håper noen har svar på dette! Endret Oktober 15 av Roed1nser
Otis Skrevet Oktober 15 Skrevet Oktober 15 Spørs hva du legger i ordet "ødelegge". Du MÅ jo endre på noe for å få hengerfestet montert, så det ikke krasjer i støtfanger. Det er svært usannsynlig at hengerfestet ikke kommer til å komme i konflikt med støtfanger.
Roed1nser Skrevet Oktober 15 Forfatter Skrevet Oktober 15 3 minutter siden, Otis skrev: Spørs hva du legger i ordet "ødelegge". Du MÅ jo endre på noe for å få hengerfestet montert, så det ikke krasjer i støtfanger. Det er svært usannsynlig at hengerfestet ikke kommer til å komme i konflikt med støtfanger. Mener om det kommer borti støtfangeren, har tenkt på et slikt avtagbart hengerfeste. Har hatt lyst på det en stund nå 😁
E.C. Skrevet Oktober 15 Skrevet Oktober 15 E9x er jo likt e8x på mange måter. Det halv-elektriske hengerfestet der interfererer ikke med fangeren i det hele tatt, så selve fangeren mener jeg er helt lik på biler med og uten hengerfeste (kontra e60/e61 som har luke i diffuseren). Det er dog trolig noe mer jobb å montere et slikt feste kontra avtagbart uoriginalt feste. Får du alt fra en delebil bør det nok være overkommelig. Roed1nser og Otis reagerte på dette 2
Otis Skrevet Oktober 15 Skrevet Oktober 15 Det er såpass ja, ikke i det hele tatt borti støtfanger. Det er jo veldig nice da. Roed1nser reagerte på dette 1
Øyvind L. Skrevet Oktober 15 Skrevet Oktober 15 (endret) Avtagbart originalt eller Westfalia hengerfeste tar ikke borti fangeren. Så det vil ikke bli noe problem. Var vel på noen E6x man måtte kutte i fangeren og sette inn ei "luke", men ikke på E8x og E9x. Jeg har ettermontert på både E87 og E90. Endret Oktober 15 av Øyvind L. Roed1nser reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå