Markus E30 Skrevet Søndag kl. 17:31 Skrevet Søndag kl. 17:31 5 timer siden, mr.pingu skrev: Ja skjønte det, var mer retorisk spørsmål hvorfor tar så stort risiko tenker jeg da en muligens litt enkelt tenkt av meg? Går rykter om at de har testet en ny plate som utvider seg ved varme, slik at de kan kjøre lavere, ha mer downforce og slites mer, uten at den krymper før etter den er målt 👀 mr.pingu reagerte på dette 1
mr.pingu Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden On 11/23/2025 at 6:31 PM, Markus E30 said: Går rykter om at de har testet en ny plate som utvider seg ved varme, slik at de kan kjøre lavere, ha mer downforce og slites mer, uten at den krymper før etter den er målt 👀 Den plate er vel standardisert, er den ikke det? men om jeg har lært noe om F1 og rykter er det ofte noe sannhet i sånt. Tror dere at McLaren klarer å finne formen igjen i Qatar og levere en rask bil for Piastri og Norris, eller er de nå dømt til å kjøre høyere enn de liker?
Snagg30 Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden 15 minutter siden, mr.pingu skrev: Den plate er vel standardisert, er den ikke det? men om jeg har lært noe om F1 og rykter er det ofte noe sannhet i sånt. Tror dere at McLaren klarer å finne formen igjen i Qatar og levere en rask bil for Piastri og Norris, eller er de nå dømt til å kjøre høyere enn de liker? Det er ikke noe rykte lenger, dette ble oppdaget under Brasil løpet og vi fikk se nå i helgen utfallet av at de måtte fjerne dette. De har ikke kjørt med vanlig plate og måtte gamble på høyden til bilen noe de bommet fullstendig på siden de ikke hadde noe referanse punkt, neste løp kommer de til å måtte heve bilen mer som igjen går utover hastigheten så dette blir potensielt kjempe spennende mr.pingu reagerte på dette 1
mr.pingu Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden 3 minutes ago, Snagg30 said: Det er ikke noe rykte lenger, dette ble oppdaget under Brasil løpet og vi fikk se nå i helgen utfallet av at de måtte fjerne dette. De har ikke kjørt med vanlig plate og måtte gamble på høyden til bilen noe de bommet fullstendig på siden de ikke hadde noe referanse punkt, neste løp kommer de til å måtte heve bilen mer som igjen går utover hastigheten så dette blir potensielt kjempe spennende Det har fullstendig gått forbi min hus. Hæ? Har du tilfeldigvis en link 😇
Snagg30 Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden 7 minutter siden, mr.pingu skrev: Det har fullstendig gått forbi min hus. Hæ? Har du tilfeldigvis en link 😇 Beklager jeg ble litt ivrig! Det har ikke blitt bekreftet enda men det var flere lag under Brasil som ble beskyldt for å bruke spesielle type plater under. Noe som da skal ha resultert i helgens fadese av McLaren men igjen ingenting bekreftet men et kjapt søk på Google så finner du mange artikler mr.pingu reagerte på dette 1
mr.pingu Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden Liten bombe, den så jeg ikke komme; https://www.skysports.com/f1/news/12433/13475798/adrian-newey-aston-martin-name-legendary-designer-as-new-f1-team-principal-from-2026-season-replacing-andy-cowell
RemyNG Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden 20 minutter siden, mr.pingu skrev: Liten bombe, den så jeg ikke komme; https://www.skysports.com/f1/news/12433/13475798/adrian-newey-aston-martin-name-legendary-designer-as-new-f1-team-principal-from-2026-season-replacing-andy-cowell Så den komme litt, hørte faktisk på en F1 podcast på mandagen da var det hintet om at Newey eventuelt tar fordi Cowell har vel mer enn nok med motoravdelingen med endel reising til Honda. Og Newey hadde vel endel frigjort tid da aero avdelingen var nærmere mål. Så spørsmålet er vel dette er kun i en periode eller permanent, siden Newey generelt har vel vært tydelig at han er ikke så veldig glad i rampelyset som det medfører når man er TP. mr.pingu reagerte på dette 1
mr.pingu Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden 15 minutes ago, RemyNG said: Så den komme litt, hørte faktisk på en F1 podcast på mandagen da var det hintet om at Newey eventuelt tar fordi Cowell har vel mer enn nok med motoravdelingen med endel reising til Honda. Og Newey hadde vel endel frigjort tid da aero avdelingen var nærmere mål. Så spørsmålet er vel dette er kun i en periode eller permanent, siden Newey generelt har vel vært tydelig at han er ikke så veldig glad i rampelyset som det medfører når man er TP. Akkurat på grunn av det der at det overrasker meg litt. Så tror nok du kan ha rett at det er midlertidig
RemyNG Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden 2 minutter siden, mr.pingu skrev: Akkurat på grunn av det der at det overrasker meg litt. Så tror nok du kan ha rett at det er midlertidig Ja og hvem blir permanente TP, for det virrer og snakkes mye om Horner igjen. Og hans Garden Leave er vel over i midten av sesongen. For Newey har vel også aksjer i AM som deleier.
mr.pingu Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden 2 minutes ago, RemyNG said: Ja og hvem blir permanente TP, for det virrer og snakkes mye om Horner igjen. Og hans Garden Leave er vel over i midten av sesongen. For Newey har vel også aksjer i AM som deleier. Ja jeg tror vi kan se Horner tilbake men usikker om det er hos AM sammen med Newey. Hos Williams og McLaren har Newey har alltid han ville bli medeier så tror det kom nå endelig med AM
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå