RF91 Skrevet November 6 Skrevet November 6 Som overskriften nesten beskrive so e eg ute ette nåken med 3d-printer og ein facelift E70 X5. Tingen e nemleg at eg manglar ein plastbrakett til dei indre baklyktene (LCI) for å kunna montera dei. Denne braketten har vist seg å vera dønn fåkking umuleg å få tak i både ny og brukt og derfor hadde eg håpt at ein eller anna lurifaks innpå her kan tegna og 3d-printa litt for meg 😄 Betalar sjølvsagt for det 😄 Bildene viser same braketten til pre-LCI. LCI sin er ganske lik, men ikkje heilt 😅
RF91 Skrevet November 6 Forfatter Skrevet November 6 2 timer siden, gallay skrev: Er det nr 10 på bilde? Både ja og nei. Ja, da e nr 10, men den e tilpre-LCI. Eg leita ette den tingen, men til LCI 😅
Otis Skrevet November 7 Skrevet November 7 Jeg mener at jeg bare modifiserte den der på en sin E70, med kniv på frihånd. Eller er det ikke mulig?
RF91 Skrevet November 7 Forfatter Skrevet November 7 Jo, men eg hadde eit lite håp om at nåken hadde/visste om ein tegning og berre kunne hiva den inn i ein printer 😅 Om da e absolutt umuleg so blir kniven siste løysing. Og kanskje eg bruka kniven på braketten etterpå 🤓 sveigis og Otis reagerte på dette 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå