overhalden Skrevet Fredag kl. 12:15 Skrevet Fredag kl. 12:15 Hei. Og god jul Jeg lurer på om det finnes en god løsning på dette, om jeg kan plastikklodde eller få tettet hullet av noe slag. Er ikke akkurat store sprekken. Og hva kan jeg bruke av produkter? dette er en e39
RemyNG Skrevet Fredag kl. 12:59 Skrevet Fredag kl. 12:59 Bare ordne ny/brukt tank E39 deler er det så mange av at å "reparere" tanken er lite vits. Siden ethanol er temmelig "etsende" så er det veldig få produkter som klarer det over lengre tid før det lekker igjen. E.C. reagerte på dette 1
TurboJens Skrevet Fredag kl. 14:45 Skrevet Fredag kl. 14:45 Skal du klare det må du nesten få tak i rett plast, og då frå ein donortank. Då kan du som nevnt over like godt bytte den. Skal du smelte dette sammen, så trengst det varme og presisjon. Ikkje sikkert at du får det heilt tett heller. Og så er det ein viss eksplosjonsfare her så eg ville sagt nei nei nei. teerex reagerte på dette 1
overhalden Skrevet Fredag kl. 14:56 Forfatter Skrevet Fredag kl. 14:56 Det var det je tenkte meg egt. Takk for bekreftelse:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå