Knupp Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden En ny fornøyd bmw eier som har et spørsmål angående myBMW app. Akkurat kjøpt en F11 520d xdrive 2016 modell, og selvfølgelig tatt i bruk myBMW app'n. Der har jeg mulighet til å styre lås/lukk av dører og webasto o.l., men får ikke opp noen status sjekk om bilen. Kunne jo være kjekt og se om f.eks dørene er oppe eller ikke. Vært i kontakt med bmw norge, som mener at bilen ikke er utstyrt med teknologi for å gi status om dører etc., kun sende instrukser. Ønsker bare å sjekke om det er andre her inne som har samme problem, og at dette stemmer. På forhånd takk 😊
TurboJens Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden Må vere en av markedets dårlegaste appar. Status virka ikkje å vere tilgjengelig i det heile tatt, verken for dører eller vindu. Stadig vekk får en feilmelding om at kommandoen ikkje kunne utførast, men bilen låse seg gjerne opp alikavel sjølv om appen seier noko anna. Alt du skal gjere der tar ekstremt lang tid. Å låse opp bilen fordi du har gløymt nøkkelen inne så går det minst like raskt å hente nøkkelen som å vente på appen. Min har slutta å vise siste km.stand for fleire år sidan i tillegg. Det einaste praktiske bruksområdet er om nokon skal hente noko eller levere noko til bilen når du sjølv er langt unna. Dersom bilen har gått i dvalemodus virkar det ikkje, men den som skal inn i bilen kan vekke den med å trykke på åpneknappen til bakluka, sidan det er en fysisk knapp så vil det vekke bilen. Eit lite tjuvtriks Mercedes Vito som eg har på jobb, den reagerar lynraskt på kommandoar frå appen. Sjølv om bilen har stått lenge og en må anta at den er i dvale så er det snakk om eit sekund eller to maks. Ikkje at Mercedes er noko god målestokk, dei har sine særegenhetar og.. Dog så viser det at BMW kunne vore mykje bedre.
Knupp Skrevet 10 timer siden Forfatter Skrevet 10 timer siden Regner med at det ikke hjelper å betale for et Connected Package Professional abbonement heller 😐
Saltkjelen Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Bilen er for gammel til å ha disse funksjonene, i tillegg til at den er treg ettersom den kun kommuniserer over 2G. Appen er betydelig raskere på en bil med 4G og handler «umiddelbart» på biler med 5G.
papertiger Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Jeg har F11 fra samme årgang, og som det nevnes over her - bilene fra denne tida er ikke utstyrt med mulighet for å vise status, og det går tregt med kommandoer over 2G (3G før når det var aktivt). i3’en vi har fra 2021 har 4G og bruker samme app - der kan vi se status på dører (låst/ulåst etc) og kommandoer mottas mye raskere av bilen. Bare vent til 2027, så slipper du å tenke på appen, da forsvinner all funksjonalitet den i dag har over appen når 2G nettet slukkes 🙃
Knupp Skrevet 7 timer siden Forfatter Skrevet 7 timer siden Kanskje jeg ender opp med å installere bmw apple carplay/android auto istedet. Regner med flere har prøvd seg på det 😏
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå