BmwTheBest Skrevet Torsdag kl. 21:54 Skrevet Torsdag kl. 21:54 Hei, Noen som kan hjelpe med å få Apple carplay i bilen. Ønsker høykvalitets lyd dvs fra fiber optisk kabel. Holder til i Drammen. Ta gjerne kontakt om noen har utstyr og mulighet til å hjelpe mot betaling selvfølgelig 😀
papertiger Skrevet Fredag kl. 06:19 Skrevet Fredag kl. 06:19 Du skriver E60, men E60 kom med mange forskjellige MMI-systemer. Både CCC, CIC, CIC-mid etc etc. Mr. 12V har etter all sannsynlighet det du trenger: https://www.mr12volt.com/collections/bmw, og er anerkjent som et av de beste alternativene for CarPlay ettermontering her inne. VictorH04 reagerte på dette 1
BmwTheBest Skrevet Fredag kl. 06:55 Forfatter Skrevet Fredag kl. 06:55 Takk, det er CCC jeg har, tror jeg. Trengs det koding av CD veksler for å emulere Mr.12 volt? I såfall, kan du hjelpe?
papertiger Skrevet Fredag kl. 07:05 Skrevet Fredag kl. 07:05 Har ikke peiling, og ikke bor jeg på østlandet heller. Men en slik installasjon og evt. koding er det helt sikkert andre her som kan bistå med
Reef89 Skrevet Fredag kl. 08:55 Skrevet Fredag kl. 08:55 (endret) 6 timer siden, BmwTheBest skrev: Trengs det koding av CD veksler for å emulere Mr.12 volt? Hvis du ikke har CD veksler så må man det ja da Mr12 henter signalet fra CD veksler, i menyen der det står CD FM AUX valg vil det dukke opp CDC i tillegg som skal velges for avspilling. (det står jo også i guiden, annonsen der en kjøper fra) Endret Fredag kl. 13:08 av Reef89
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå