BmwTheBest Skrevet Torsdag kl. 21:54 Skrevet Torsdag kl. 21:54 Hei, Noen som kan hjelpe med å få Apple carplay i bilen. Ønsker høykvalitets lyd dvs fra fiber optisk kabel. Holder til i Drammen. Ta gjerne kontakt om noen har utstyr og mulighet til å hjelpe mot betaling selvfølgelig 😀
papertiger Skrevet i går, 06:19 Skrevet i går, 06:19 Du skriver E60, men E60 kom med mange forskjellige MMI-systemer. Både CCC, CIC, CIC-mid etc etc. Mr. 12V har etter all sannsynlighet det du trenger: https://www.mr12volt.com/collections/bmw, og er anerkjent som et av de beste alternativene for CarPlay ettermontering her inne. VictorH04 reagerte på dette 1
BmwTheBest Skrevet i går, 06:55 Forfatter Skrevet i går, 06:55 Takk, det er CCC jeg har, tror jeg. Trengs det koding av CD veksler for å emulere Mr.12 volt? I såfall, kan du hjelpe?
papertiger Skrevet i går, 07:05 Skrevet i går, 07:05 Har ikke peiling, og ikke bor jeg på østlandet heller. Men en slik installasjon og evt. koding er det helt sikkert andre her som kan bistå med
Reef89 Skrevet i går, 08:55 Skrevet i går, 08:55 (endret) 6 timer siden, BmwTheBest skrev: Trengs det koding av CD veksler for å emulere Mr.12 volt? Hvis du ikke har CD veksler så må man det ja da Mr12 henter signalet fra CD veksler, i menyen der det står CD FM AUX valg vil det dukke opp CDC i tillegg som skal velges for avspilling. (det står jo også i guiden, annonsen der en kjøper fra) Endret 20 timer siden av Reef89
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå